Ga naar de inhoud
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen
Menu
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen
Contact

Burberry onthult “op ie gegevensbestand geïnspireerd” aanvallend ridderlogo


Brits erfgoedmerk Burberry heeft ene onthuld logo dat ene paardensportriddermotief tweedehands dat meer dan 100 klas geleden voordat ie merknaam is geproduceerd, samen met ene serif lettertype.

Campagnebeelden versierd met ie nieuwe logo, dat wasgoed eerder deze week op Instagram geplaatstkondigde ie herontwerp aan mits “den eerste creatieve uitdrukking” onder leiding van den nieuwe chief creative officer Daniel Lee.

Foto van een model met het Burberry-embleem
Ie gebruikte zowel zijn Equestrian Knight Vormgeving

Den campagnebeelden volgden nadat ie merknaam zijn profiel had gewist van eerdere beeldhouwwerken plus inhoud onder leiding van Lee’s voorganger, den Italiaanse modeontwerper, Riccardo Tisci.

Den rebrand omvatten ene 122 klas oud motief, getiteld Equestrian Knight Vormgeving, dat den winnende inzending wasgoed van ene openbare wedstrijd wegens ene ​​verrassend logo te ontwerpen voordat ie erfgoedmerk ter 1901.

Foto van een zwaan met het burberry-logo
Burberry keerde zowel terug zoals ene serif-lettertype

Ie Equestrian Knight Vormgeving is ene motief dat overal is tweedehands Burberry‘s geschiedenis plus krijgt vorm mits ene paardrijdende ridder diegene ene vlag draagt ​​diegene is gebrandmerkt met ie woord “Prorsum” – ene Latijns woord dat zichzelf vertaalt zoals vooruit.

Te ene verklaring legde Burberry uit dat ie nieuwe logo gebaseerd wasgoed op zijn geschiedenis.

Foto van een model dat Burberry draagt
Ie logo is geïnspireerd op ie gegevensbestand

“Ie nieuwe Burberry-logo is geïnspireerd op ie gegevensbestand”, aldus ie merknaam ter ene persbericht.

“Ie originele Equestrian Knight Vormgeving wasgoed den winnende inzending van ene openbare wedstrijd wegens ene ​​verrassend logo te ontwerpen, omstreeks 1901. Ie ontwerp inhouden ie Latijnse woord ‘Prorsum’ dat ‘Voorwaarts’ betekent.”


Peter Saville herontworpen Burberry-logo

Peter Saville werkt samen met Riccardo Tisci om het nieuwe Burberry-logo en -monogram te ontwerpen


Ongeacht den hippische iconografie worden ene verrassend lettertype onthuld dat terugkeerde zoals ene serif-lettertype plus verwees zoals den oudere woordmerken van ie luxemerk voorafgaand aan Tisci’s 2018 grafische identiteit rebrand.

Den rebranding van 2018 zag den Britse grafisch uitvinder Peter Saville ene schreefloos lettertype uitbouwen ter vervanging van ene Equestrian Knight-logo, dat ie merknaam sinds 1999 had geïdentificeerd. Saville ontwikkelde zowel ene monogram dat bestaat uit ter jawel grijpende plus mozaïekvormige TB’s.

Foto van een muzikant bij de rivier de Theems
Ie markeert ene nieuwe windrichting onder Daniel Lee

Den Britse uitvinder Lee worden ter oktober 2022 aangekondigd mits chief creative officer van Burberry, slechts enkele dagen nadat Tisci zijn laatste collectie voordat ie merknaam had gepresenteerd. Lee leidde voorheen Bottega Veneta plus wasgoed verantwoordelijk voordat ie verrassend leven inblazen van ie Italiaanse erfgoedmerk.

Lee presenteert zijn eerste collectie op 20 schrikkelmaand onder Burberry tijdens den London Fashion Week.

Campagne beelden
Ie logo worden aangekondigd op Instagram

Te ander recent televisiejournaal overheen modemerken, Italiaans modehuis Ferragamo onthulde in september 2022 een nieuw logo dat is ontworpen vanwege Saville. Den nieuwe identiteit transformeerde ie handgeschreven logo ter ene op makker geproduceerd schreeflettertype dat zullen verwijzen zoals stenen inscripties.

Den fotografie is vanwege Tyrone Lebon.

Dezeen is op WeChat!

Klik hier wegens den Chinese versie van dit wetsartikel te oplezen op ie officiële WeChat-account van Dezeen, waar wij dagelijks architectuur- plus ontwerpnieuws plus projecten spenderen ter Vereenvoudigd spleetoog.





Source_link

PrevPreviousAmericas Print Vertoning kondigt najaar 2023 Hall of Fame-top aan
NextVerfrissend merknaam voordat 2023 voordat Eurostar ingevolge Vormgeving Studio — BP&ONext
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen