Printshop-eigenaar #1: “Leadgeneratie is moeilijk, vlucht, tijdrovend plusteken frustrerend.” Printshop-eigenaar #2: “Wij behalen ene geweldige ROI op onze marketing, onzerzijds klantenbestand groeit plusteken wij krijgen voortdurend nieuwe leads in.” Beide printers verrichten idem. Den ene wint plusteken den ander verspilt.
Marketing ROI-optimalisatie is ene uitdaging. Welke tactiek voordat den ene printer werkt, werkt mogelijk noch voordat ene andere. Doelgroepen, productmix, waardeproposities plusteken concurrentiedifferentiaties zorgen er iedereen voordat dat den situatie van elke wegloper uniek is. Ie is dus ene goede gewoonte wegens den verzoeking te weerstaan wegens den marketingstrategie van uw concurrenten te kopiëren. Te vaak zien wij den annoncering van onze mededinger ter ene weekblad, dus misschien denken wij dat wij zowel ene annoncering willen kopen. Wij zien den ansichtkaartmailer, e-mailexplosie of TikTok-video van ene mededinger plusteken wij denken dat wij dat zullen willen verrichten. Noch noodzakelijk. Elke situatie is uniek. Wegens den juiste marketingformule ter te voeren, zijn er defini goedje diegene u vandaag kunt verrichten wegens nieuwe gekwalificeerde drukwerkinkopers zoals uw deur of zoals uw webstek te leiden. Welke is geschikt voordat u wegens voorrang te geven?
1. Werkgelegenheid uw webstek elke trio klas honingbij met ene verrassend ontwerp. Uw webstek is den sluitsteen van uw merkmarketingstrategie plusteken dit moeten snel, veilig, mobielvriendelijk plusteken ene geweldige gebruikerservaring bieden. Mits uw webstek voordat ie onlangs ter 2019 is ontworpen, is den waarschijnlijkheid vitaal dat dit verouderd aanvoelt ter vergelijking met sommige van den sites van uw nieuwe concurrenten.
2. Onderschat ie potentieel van pay-per-click-advertenties noch via zoek- plusteken weergavestrategieën van Google. Met PPC kunt u locatiespecifieke klantpersonages targeten, analyses volgen plusteken meten plusteken uw budget plusteken timing zoals behoefte afstemmen. Test, meet, herhaal, bewijs plusteken schelp.
3. Update plusteken onderhoud uw Google-bedrijfsprofiel regelmatig. Gewoonte dit podium mits verlengstuk van jouw social media plusteken contentmarketingstrategie. Optimaliseer uw vermelding met plaatje’s, promoties, nieuwsbericht plusteken productdetails. Vasthouden uw bedrijfsinformatie consistent op alhoewel uw digitale kanalen. Beantwoorden van vragen plusteken beoordelingen van klanten. Nu dit activiteiten zullen meebetalen aan uw lokale ranking plusteken Google-zoekopdracht.
4. Gewoonte e-mailmarketing zinnig. Zorg ervoor dat u ene hoogwaardige, op toestemming gebaseerde database van klanten plusteken prospects heeft. Bied relevante, gemakkelijk te verwerken inhoud plusteken voeg ene overtuigende CTA toe.
5. Neem sector aan lokale gemeenschapsevenementen. Actief zijn ter uw lokale markt is terdege voordat zowel public relations mits leadgeneratie. Sponsor evenementen plusteken toeverlaat liefdadigheidsinstellingen wegens contacten te leggen met potentiële nieuwe influencers, verwijzingen plusteken klanten.
Natuurlijk, zoals hierboven vermeld, zullen sommige van dit tactieken huis werken dan andere. Zelfs mits u denkt te weten wie uw doelgroep is, watten zij willen, waar zij winkelen plusteken waarom zij honingbij u kopen, heeft u ie mis. Ie is important wegens uw analyseren van den concurrentiemarkt, uw klant-/marktonderzoek plusteken uw marketingberichtenstrategie regelmatig honingbij te werken – ten minste wegens den trio totdat viertal klas. Ie ergste watten jouw kunt verrichten, is jouw oude, verkeerde, subjectieve meningen plusteken aannames mits feiten verplegen. Ie lieve watten jouw kunt verrichten, is jouw feiten checken.
Gewoonte VideoObject-opmaak wegens details van uw video’s op te nemen, zoals vlucht, miniatuur plusteken beschrijvingen. Uw video’s willen ene miniatuur van hoge kwaliteit bevatten. U geven er ene op of laat Google ene miniatuur voordat u genereren
- Geef voordat live streaming video’s den live-badge weer op jouw video. Gewoonte gestructureerde gegevens van BroadcastEvent plusteken den Indexing API wegens den badge zichtbaar te maken.
- Google stelt voordat wegens videositemaps te usances. Gewoonte den Search Console Sitemaps-tool of Search Console API wegens uw sitemap te uitproberen.
- Video’s willen ter minimale stappen par. Complexe gebruikersacties maken ie moeilijk voordat Google wegens jouw video’s te vinden.
- Zelfs mits den video’s diegene op uw pagina zijn omsingeld, gewoonte maken van platforms zoals YouTube, Vimeo of Facebook, moeten u gestructureerde gegevens verstrekken plusteken ervoor zorgen dat dit hosts Google toestaan wegens toegang te krijgen totdat uw videobestand.
- Jij kunt jouw video zowel beperken op voet van den locatie van den gebruiker. Mits u gestructureerde gegevens van VideoObject tweedehands, volgt u dit stappen.
Google selecteert ene voorbeeld van uw video wegens dit aantrekkelijker te maken. Gewoonte den metatag max-video-preview robots wegens den vlucht van ie videovoorbeeld ter te stellen. Hoe presentabeler plusteken gemakkelijker toegankelijk uw video is voordat den gebruiker, hoe meer betrokkenheid u krijgt. Ie weghalen van uw computerbestanden vanwege Google maakt dit veranderingsproces gemakkelijker voordat u.
##
Lees Davids mededeling van vorige maand: https://printmediacentr.com/are-your-print-company-videos-optimized-for-search-engines
Lees meer van David hier.