[ad_1]

Low Poly Modeling is veeleisender omdat verschillende industrieën dit technieken gewoontes. Weet jou dat Low of Mid poly 3d modellen meer verkopen op verschillende 3d marktplaatsen.

Toestaan wij er meteen ter vooroverduiken.

1. Ie vatten

Eenvoudig verwoord wordt low polycount low poly-modellering gezegd. Polycount is zowel horig van industrieën plus projecten.

Gaming-industrieën gewoontes bijvoorbeeld eentje zeer lage polycount van 1k totdat 15k, terwijl reclameadvertentie, AR/VR-industrieën meer polycount gewoontes tussen 15k plus 40k.

2. Gewoonte plus workflow

Dit techniek wordt ter verschillende industrieën tweedehands, zoals gaming, visualisatie, AR/VR enzovoorts. Dit techniek wordt veelal tweedehands ter gaming-industrieën omdat ie minder CPU-bronnen tweedehands plus den game-engine ie aankan.

Den meeste kunstenaars verspillen tijdstip aan ie vinden van den perfecte workflow wegens ter minder tijdstip betere kunst te maken. Maar waarheid is dat jou ter minder tijdstip geen betere kunst kunt maken.

Hier is eentje aanbevolen workflow diegene u kunt gewoontes.

Verachtelijk poly-workflow:-

Stremmen–> HighPoly–>Retopology–>UV Mapping–>Texturing–>Render
Low poly–>HighPoly–>UV Mapping–>Texturing–>Render.

3. Tips plus technieken

Tips voor Low Poly-modellering

Dit tips werken volmaakt voordat mij. Dus ik heb ie na ie uitproberen met jou verdeeld.

Tijdbesparende tips: –

  • Bedenk welk portie moeten wordt gemodelleerd plus welk portie moeten wordt vervaardigd onderbrak apha te textureren
  • Denken na, welk portie moeten ter den camera wordt waargenomen plus welk noch
  • Gewoonte Sculpting- plus PBR Texturing-software
  • Maak eentje gat met alpha
  • Maken geoptimaliseerde UV-kaart met den juiste texelse dichtheid

4. Veelhoek verminderen

U kunt veelhoek van elk hooggelegen poly-model eenvoudig verminderen met verschillende hulpmiddelen.

Ik gewoonte den Autodesk Maya Reduce polygoon-tool, let op: voordat 3D-personagemodellen moeten jou handmatig retopologie uitvoeren.

  • Open uw mesh met hoge resolutie
  • Ga zoals mesh plus klik op tool verminderen
  • Er wordt eentje dialoogvenster met verkleind werktuig ontsloten
  • Nu kunt u uw veelhoek verminderen met eentje percentage, hoekpuntlimiet of driehoekslimiet.
  • Ga immer met percentage.
  • Ie schenkkan uw veelhoek verminderen van miljoen zoals duizenden.

5. Basic Low Poly-modelcreatie

low poly-modellering is noch moeilijk, jou kunt ie gemakkelijk maken onderbrak te ontwikkelen. Mits jou eentje hard-surface-artiest bent, moeten jou dit bekijken zelfstudie overheen pistoolmodellering plus oefen ie.

6. Is Low Poly iets voordat jou

Werkelijk hangt ie van jou uit. Ik vertel alreeds toereikend reden wegens te raadsbesluiten. Ik zou u ter ie kort eentje oplossing geven.

Mits jou wilt werken ter den gaming-, reclame-, AR/VR-industrie, dan moeten jou vanaf vandaag low poly-modellering leren.

7. Motivatie plus leren

Den meeste junior kunstenaars voelen zichzelf depressief plus hebben motivatie plus inspiratie nodig van andere getalenteerde kunstenaars.

Ik heb alreeds eentje verdeeld populaire artiest met 3D-personages register diegene jou zou motiveren met geweldige kunst.

Mits jou meer moderne training nodig hebt, kun jou eentje tal premium bronnen gewoontes, zoals Flipped Normals, Gumroad, The Gnomon Workshop, enzovoorts.

8. Nu is ie aan jou

Ik heb jou alreeds verteld dat low poly-modellering veeleisend is, dus zonder tijdstip te verspillen, zullen jou ie nu willen leren wegens den kansen op werkgelegenheid te vergroten.

Mits jou eentje van jou artiestenvrienden weet diegene dit reisbegeleider nodig hebben, portie hem dan.

portie ie bewering wegens mij aan te moedigen eentje verrassend bewering te schrijven

[ad_2]

Source_link

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *