Low Poly Modeling is veeleisender omdat verschillende industrieën dit technieken tradities. Weet jij dat Low of Mid poly 3d modellen meer verkopen op verschillende 3d marktplaatsen.
Permitteren wij er meteen te vooroverduiken.
1. Ie vatten
Eenvoudig medegedeeld wordt low polycount low poly-modellering verwoord. Polycount is zowel onderschikkend van industrieën plus projecten.
Gaming-industrieën tradities bijvoorbeeld ene zeer lage polycount van 1k totdat 15k, terwijl reclameadvertentie, AR/VR-industrieën meer polycount tradities tussen 15k plus 40k.
2. Gewoonte plus workflow
Dit techniek wordt te verschillende industrieën tweedehands, zoals gaming, visualisatie, AR/VR etc. Dit techniek wordt veelal tweedehands te gaming-industrieën omdat ie minder CPU-bronnen tweedehands plus den game-engine ie aankan.
Den meeste kunstenaars verspillen tijdstip aan ie vinden van den perfecte workflow wegens te minder tijdstip betere kunst te maken. Maar waarheid is dat jij te minder tijdstip geen betere kunst kunt maken.
Hier is ene aanbevolen workflow diegene u kunt tradities.
Verachtelijk poly-workflow:-
Stremmen–> HighPoly–>Retopology–>UV Mapping–>Texturing–>Render
Low poly–>HighPoly–>UV Mapping–>Texturing–>Render.
3. Tips plus technieken

Dit tips werken volmaakt voordat mij. Dus ik heb ie na ie toetsen met jij verdeeld.
Tijdbesparende tips: –
- Bedenk welk percentage moeten wordt gemodelleerd plus welk percentage moeten wordt geproduceerd vanwege apha te textureren
- Denken na, welk percentage moeten te den camera wordt waargenomen plus welk noch
- Gewoonte Sculpting- plus PBR Texturing-software
- Maak ene gat met alpha
- Maken geoptimaliseerde UV-kaart met den juiste texelse dichtheid
4. Veelhoek verminderen
U kunt veelhoek van elk hooggelegen poly-model eenvoudig verminderen met verschillende hulpmiddelen.
Ik gewoonte den Autodesk Maya Reduce polygoon-tool, let op: voordat 3D-personagemodellen moeten jij handmatig retopologie uitvoeren.
- Open uw mesh met hoge resolutie
- Ga zoals mesh plus klik op tool verminderen
- Er wordt ene dialoogvenster met verkleind gerei ontsloten
- Nu kunt u uw veelhoek verminderen met ene percentage, hoekpuntlimiet of driehoekslimiet.
- Ga immermeer met percentage.
- Ie schenkkan uw veelhoek verminderen van miljoen zoals duizenden.
5. Basic Low Poly-modelcreatie
low poly-modellering is noch moeilijk, jij kunt ie gemakkelijk maken vanwege te ontwikkelen. Mits jij ene hard-surface-artiest bent, moeten jij dit bekijken zelfstudie overheen pistoolmodellering plus oefen ie.
6. Is Low Poly iets voordat jou
Werkelijk hangt ie van jou overheen. Ik vertel hoewel voldoende reden wegens te besluiten. Ik zou u te ie kort ene oplossing geven.
Mits jij wilt werken te den gaming-, reclame-, AR/VR-industrie, dan moeten jij vanaf vandaag low poly-modellering leren.
7. Motivatie plus leren
Den meeste junior kunstenaars voelen zichzelf depressief plus hebben motivatie plus inspiratie nodig van andere getalenteerde kunstenaars.
Ik heb hoewel ene verdeeld populaire artiest met 3D-personages schilderijlijst diegene jij zou motiveren met geweldige kunst.
Mits jij meer moderne training nodig hebt, kun jij ene tal premium bronnen tradities, zoals Flipped Normals, Gumroad, The Gnomon Workshop, etc.
8. Nu is ie aan jou
Ik heb jij hoewel verteld dat low poly-modellering veeleisend is, dus zonder tijdstip te verspillen, zullen jij ie nu willen leren wegens den kansen op werkgelegenheid te vergroten.
Mits jij ene van jij artiestenvrienden weten diegene dit reisleider nodig hebben, percentage hem dan.
percentage ie bewering wegens mij aan te moedigen ene verfrissend bewering te schrijven