Den marketingmythe van Hustle-Bro doorbreking


verkoper met baard die geld vasthoudt

Watten is er nodig wegens succesvol te zijn ter marketing ter den hedendaagse krantendrukkerij? Ik zullen jij zei watten er noch voordat nodig is. Kopen ter den marketingmythologie van den druktebroer.

Watten is hustle-bro-mythologie?

Indien jij zoals YouTube kijkt, zie jij fragmenten van preroll-advertenties met oprechte, snel pratende ‘hustle bros’. Dit mannen zei hoe hun programma hoen miljoenen opleverde met minimale inzet plus investeringen. Tien schooljaar geleden kon jij diezelfde man op den late avond ter infomercials vinden diegene vastgoedinvesteringsprogramma’s aankondigde. Geen strafbaar vooraf! Geen risico! Ie strafbaar zullen binnenstromen!

Ie is zo verleidelijk wegens te geloven, nietwaar?

Ie is zelfs zo verleidelijk dat indien ik met eigenaren van drukkerijen praat, zij meteen par met ie concept van den toeloop:

“Hé, ik denken dat wij hoewel onze marketing kunnen uitrichten met betaalde advertenties plus zoekwoordinhoud. Ie strafbaar moeten binnenstromen.”

Misschien werken zij zelfs samen met eentje contentbureau.

Waarom opbellen zij mij dan?

Omdat ie verkopen van drukwerk noch idem is indien ie verkopen van impulsartikelen zoals schoenen of afgeprijsde elektronica.

Wij willen eentje ander spel spelen, plus druktebroer is ie noch.

Voordat eentje printklant diegene op zoek is zoals eentje vertrouwde provider plus eentje doorlopende professionele hulpbron, schenkkan den hustle-bro-benadering zelfs eentje enorme afknapper zijn.

Ie is ie verschil tussen ie zien van advertenties voordat ongevallenadvocaten met eentje verachtelijk tarief diegene uw zaak willen verzorgen wegens onvoorziene omstandigheden versus den pleitbezorger diegene u adviseert erop ie toenemen van ie trustfonds voordat uw koters. Vitaal verschil.

Begrijp mij noch verkeerd, ik denken dat betaalde advertenties plus strategische inhoud fragment kunnen uitmaken van eentje succesvol marketingplan plus dat vaak zowel zijn. Ik zeg louter maar, schrede op van wie jij jij raad krijgt.

Indien ie geen raad is, watten dan?

Ter mijn decennialange ervaring ter ie werken met drukkerijen, vereist succesvolle printklantenmarketing eentje kerks mix. Ie vergt regelmatige financiële investeringen, tijdstip, uitproberen, ie juiste gewoonte van tools plus kanalen, wasgoed functionerende inwonende of hybride teams plus eentje eigenaar met eentje realistisch beeld van ie beheerde risico.

Goede marketing is zowel gebaat erop eentje solide, op waarden gebaseerde fundament. Ik zeg immermeer: bouw je bedrijf van binnenuit op, dus uw mensen willen wasgoed werkgelegenheid leveren plus zijn er trots op u te vertegenwoordigen.

Marketing bestaat noch ter eentje vacuüm. Ie is essentieel plus verweven met uw algehele bijzijn. Uw marketing is zichtbaar op elke plek waar u zichtbaar bent.

Wij willen den huize-bro-luchtspiegeling afleggen plus ruimte maken voordat werkelijke marketing.

Werkelijke marketing vereist den bereidwilligheid wegens iets te maken dat speciaal voordat jou is ontworpen, geschikt voordat jij ideale printklanten, plus noch eentje plug-and-play-benadering diegene eruitziet indien elke andere printer diegene er is.

Er zijn zoveel kansen diegene marketing schenkkan treffen plus beïnvloeden. Jouw kunt den conversies diegene ik regelmatig heb noch geloven met mensen diegene verbazingwekkende, verbazingwekkende spullen uitrichten ter marketing. Vanochtend nog worden ik doorheen eentje potentiële klant verbluft overheen den spullen diegene zij met AI uitrichten.

Spannende tijden waarin wij leven!

Ginder spelen Hustle-bros op ter. Zij weten angst plus opwinding te vermengen met glimmende voorwerpen plus loze beloften. Zij willen jij permitteren geloven dat den wereld zo sterk aan ie veranderen is dat jij alles watten jij weet ter jij voormaag moeten weggooien.

Dit is watten ik ter mijn voormaag weet.

Wegens te slagen ter marketing, willen wij open plus bewust zijn. Wij willen loeren, spullen oppikken, zinsverbanden leggen tussen ideeën, verzamelen plus weggooien. Wij willen eentje huis onbegrip krijgen van onze klanten, met hun rijrichting, voorliefdes plus eigenaardigheden. Wij willen vatten hoe stemkracht plus overtuiging werken ter marketing, plus wij willen goede schrijvers zijn.

Totdat slot willen wij formules overboord werpen plus onze teams toestemming geven wegens te loeren watten blijft plakken indien wij spaghetti tegen den muur werpen.

Plusteken wij willen klaargemaakt zijn wegens ie steeds weer plus weer te werpen.

Toestaan wij ie nu overheen jou hebben.

Hoe ziet jouw marketingplan eruit? Hoe zullen ie eruit kunnen zien? Waar zullen jij trots op zijn? Waar zullen jij geestdriftig van wordt?

Vraag jezelf:

“Baseer ik mijn verwachtingen op den hype diegene is ontstaat ​​doorheen den hustle-bro-cultuur? Of (opeenstapeling ik) ben ik iets aan ie opbouwen dat den juiste toon zet, onzerzijds concern ter ie lieve licht presenteert, ideale klanten aantrekt plus onzerzijds voorbereidt op voorgoed welslagen ter eentje voortdurend veranderende wereld?”

Den drukte-bro-cultuur heeft onzerzijds zoals mijn opinie verkeerd gedaan.

Ie is tijdstip wegens den mythe van den druktebroer te doorbreking plus eentje marketingplan op te stellen dat wint ter den printbusinessarena.

Opgewonden? Ik ben!

##

Bekijk ie bulletin van vorige maand: https://printmediacentr.com/how-to-build-your-print-business-from-the-inside

Lees meer berichten van Sandy


Sandy Hubbard, CSM is eentje marketingstrateeg plus bedrijfsadviseur voordat den grafische industrie. Zij overlegt met eigenaren plus managers op C-niveau overheen hoe solide printmedia-techbedrijven kunnen wordt opgebouwd diegene tactisch gepositioneerd zijn voordat den toekomst. Zij is den gastheer van #PrintChat, eentje wereldwijde community diegene jawel ontmoet op LinkedIn. Maak voeling met Sandy hier!