[ad_1]
Den afgelopen tien klas wasgoed ie middelpunt van ie marketingprogramma van American Fireworks den 16 pagina’s tellende jaarlijkse catalogus. Dit veelkleurig bedrukte stuk inhouden details overheen den vele producten, kortingsbonnen voordat vuurwerkkortingen plus kennisgeving overheen den populaire Pyro Points-lidmaatschapsclub. Eentje speelkaart op den achterpagina schenken eentje handige routebeschrijving zoals den winkels.
Recentelijk ontdekte ie handel hoeveel zijn catalogus betekent voordat zijn trouwe klanten.
Volgens eigenaar Heather Siegel trekt den jaarlijkse catalogus van American Fireworks veel klanten zoals den winkels ter Big Bend plus Genoa City, WI.
“Mensen rekenen erop”, legt zij uit. “Veel klanten tradities ie indien boodschappenlijstje wegens kip eraan te herinneren watten zij willen kopen indien zij onze winkels opzoeken. Plusteken natuurlijk brengen zij zij mee wegens te profiteren van onze kortingsbonnen. Regelmatig zien wij klanten met catalogi ter den hand onderbrak den gangpaden van onze winkels slenteren.”
Ter 2021 heeft American Fireworks den catalogus noch vervaardigd of verstrooid. Waarna ie midden mei, ie start van ie zomerseizoen, noch ter den brievenbus van den klanten verscheen, maakten velen zichzelf zorgen.
“Wij kregen veel telefoontjes van onze klanten plus zij wilden weten watten er met den catalogus wasgoed gebeurd. Dat bewees voordat onzerzijds dat ie eigenlijk relevant voordat kip is”, herinnert zij zichzelf.
Ter 2022 besloot Heather dat ie tijdstip wasgoed wegens ie ontwerp, den vervaardiging, ie vastklemmen plus den verzending van den American Fireworks-catalogus zoals eentje nieuwe wegloper te verkassen. Den kosten van haar bestaande printer waren gestaag gestegen plus den service wasgoed noch zo wasgoed indien zij had gehoopt. Den situatie kwam totdat eentje record waarna den kunstenaar diegene den catalogus voordat 2020 ontwierp, weigerde haar den digitale computerbestanden te geven.
“Ik haatte ie wegens helemaal weer te par, maar ik had geen optie”, herinnert zij zichzelf.
Omdat Heather eentje persoonlijke relatie heeft met eentje van den werknemers van Heritage Printing, besloot zij ie catalogus- plus postwerk zoals dit handel te verschuiven. Den catalogus moest weer wordt ontworpen, maar ie veranderingsproces wasgoed eenvoudiger dan zij had verwachten.
“Den artiest wasgoed hevig wasgoed ter ie overnemen van mijn creatieve wending plus diegene vertalen ter eentje aantrekkelijk ontwerp”, herinnert zij zichzelf. “Hij reageerde intact wasgoed op mijn behoeften.”
American Fireworks wasgoed na eentje onderbreking van eentje klas bezig met ie terugbrengen van ie produceren van den catalogus, dus Heather plus ie team van Heritage kwamen eentje lay-out van acht pagina’s overeen. Heritage mailde den catalogus ter mei 2022 zoals 23.000 bestaande klanten.
Den ervaring wasgoed zeer positief. Heather zegt dat Heritage eentje uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bood: “Hoewel den kosten voordat papier plus inkt vorig klas stegen, heeft ie Heritage-team wasgoed werkgelegenheid geleverd onderbrak den productiekosten te den perken te vasthouden”, benadrukt Heather.
Dit klas is zij van project den catalogus uit te breiden totdat 12 pagina’s. “Wij willen watten meer ruimte wegens onzerzijds vertelsel te zei”, voegt zij eraan toe.
Zullen zij Heritage Printing aanbevelen aan andere ondernemers? “Ja. Zeker.”
[ad_2]