Dezeen’s top 10 rebrands plusteken herontwerpen van logo’s van 2022


Van den Duitse autofabrikant Audi diegene eentje flat adopteert logo totdat den onthulling van ie koninklijke monogram van monarch Charles III, selecteert Dezeen er 10 rebranding vanaf ie schooljaar mits onderdeel van onze terugblik op 2022.

Aangepaste lettertypen plusteken gemoderniseerde symbolen komen dit schooljaar voordat naar boven afronden van rebrands plusteken logo-ontwerpen, waaronder zowel eentje merklettertype op onderstel van klassieke steeninscripties plusteken eentje aerodynamisch automerk.

Lees voorts voordat 10 opvallende logo’s plusteken rebrands diegene wij ter 2022 behandelden:


Audi-logo rebranding 2022

Audi door Audi

Duitse autofabrikant Audi worden den nieuwste auto merknaam wegens zijn logo uit te vlakken waarna ie vroeger dit schooljaar eentje vereenvoudigde versie van zijn kenmerkende viertal ringen onthulde.

Hoewel den ringformatie ter elk logo tijdens den 90-jarige geschiedenis van ie merknaam ongewijzigd is gebleven, ziet dit bijgewerkte versie den ringen ontdaan van hun glanzende chromen kleur plusteken weergegeven ter wit of grijsharig met eentje dunne zwarte zoom.

Lees meer over de rebranding van Audi ›


Koning Charles III koninklijke encryptie

King Charles III royal cypher door College of Arms

Indien voortzetting op Koning Karel IIINa zijn troonsbestijging ter september worden ie ontwerp voordat zijn koninklijke gezin onthuld coderendiegene zullen wordt tweedehands op den officiële panden, brievenbussen plusteken paspoorten van ie VK.

Ie bestaat uit den letters C, watten staat voordat Charles, plusteken R voordat Rex, ie Latijnse woord voordat monarch. Ie nummer III worden binnenshuis den R’s-teller plaatsen – ie omsingeld gedeelte – terwijl den Tudor Crown bovenin den letters worden plaatsen.

Meer informatie over de rebranding van Royal Cypher ›


Aston Martin-logo van Peter Saville

Aston Martin-logo van Peter Saville

Den tweede van viertal autofabrikanten diegene ter dit schilderijlijst voorkomt, is den Britse welstand autofabrikant Aston Martin. Ie ter Warwickshire gevestigde concern schakelde eentje Britse uitvinder ter Peter Saville wegens zijn gevleugelde logo ter te werken ter zijn eerste merkupdate sinds 2003.

Saville beschreef ie herontwerp mits “subtiel maar noodzakelijk”. Ie gevleugelde logo blijft hevig toeschijnen op ie vorige, met mits uiterst opvallende verandering den verwijdering van eentje gewelfd linie diegene voort den vleugels loopt.

Lees meer over de rebranding van Aston Martin ›


Citroën rebranding 2022

Citroën door Citroën en Stellantis Design Studio

Indien onderdeel van zijn inspanningen wegens zijn elektrische voertuigen toegankelijker, Franse autofabrikant Citroen werkte samen met ontwerpbureau Stellantis Vormgeving Studio wegens eentje ​​logo te maken dat doet denken aan den originele badge uit 1919 van ie merknaam.

Den dubbele punthaken van den autofabrikant – twee tegenovergestelde V’s diegene uitrichten denken aan visgraatpatronen – wordt weer omlijst voort eentje ovaal.

Den dubbele punthaken zijn dikker plusteken “prominenter” geproduceerd dan ter ie origineel, terwijl ie ovaal is verzacht plusteken uitgerekt.

Lees meer over de rebranding van Citroën ›


Olympische identiteit op spandoeken bij de bouw

Olympische Spelen door Internationaal Olympisch Comité en Hulse & Durrell

Trio aangepaste lettertypen, eentje reeks afbeeldingen plusteken 17 plaatjes zijn ontwikkeld voort ie Internationaal Olympisch Comité plusteken creatief bureaumeubel Hulse & Durrell voordat den Olympische Spelenwaardoor ie den eerste keer is dat er eentje wereldwijde identiteit is gecreëerd voordat ie sporttoernooi.

Hoewel sommige aspecten, zoals ie op makker ontworpen lettertypen Olympic Headline, Olympic Sans plusteken Olympic Serif zijn alreeds gelanceerd, den volledige uitrol van ie merknaam zullen zoals verwachting op tijdstip voordat den Olympische Spelen van 2024 ter Parijs zijn voltooid.

Meer informatie over de rebranding van de Olympische Spelen ›


Ferragamo-logo in zwarte hoofdletters

Ferragamo van Peter Saville

Saville maakt dit schilderijlijst weer met zijn merkidentiteit voordat Italiaans mode stulp Ferragamo, ontworpen wegens den naamsverandering van ie merknaam van Salvatore Ferragamo zoals Ferragamo te markeren.

Den grafisch uitvinder transformeerde ie voormalige handgeschreven logo ter eentje op makker geproduceerd serif-lettertype dat is gebaseerd op klassieke stenen inscripties.

Lees meer over de rebranding van Ferragamo ›


Rolls Royce's nieuwe Spirit of Ecstasy-mascotte op de motorkap van een auto

Rolls-Royce door Rolls-Royce

Brits automerk Rolls-Royce heeft ie vrouwelijke beeldje dat zijn mutsen siert geüpdatet voort ie slanker plusteken korter te maken met eentje lagere nijging ter beide knieën. Ie merknaam hoopt dat ie gestroomlijnde herontwerp zijn werkgelegenheid zullen uitrichten voertuigen aerodynamischer.

Den personage, den Spirit of Ecstasy genaamd, beeldt eentje vrouw uit diegene zoals voren leunt ter eentje houding diegene noch ongelijk is aan betamelijkheid. Haar gewaad waait ter den slipstream achter haar, watten suggereert dat zij met hoge vlugheid reist.

Lees meer over de rebranding van Rolls-Royce ›


RSHP-logo op een blauwe achtergrond

RSHP door Woordzoeker

Na den dood van bouwmeester plusteken Rogers Stirk Harbor + Vrouwen mede-oprichter Richard Rogers staart 2021 worden den Britse architectuurstudio omgedoopt totdat RSHP.

“Den focus op den letters is eentje zet wegens te onderstrepen dat ie eentje gezamenlijke inzet is, ie gaat minder wegens ie persoon plusteken meer wegens ie collectief plusteken ie team”, vertelde RSHP-partner Stephen Barrett aan Dezeen.

Lees meer over de rebranding van RSHP ›


DDW grafische identiteit van Thonik op blauwe en groene achtergrond

Dutch Design Week door Thonik

Den typografie diegene worden tweedehands ter eentje baanbrekende poster ontworpen voort wijlen Wim Crouwel informeerde den branding van Noord-Europa’s grootste designevenement, Nederlandse Designweek.

Den merkidentiteit, gecreëerd voort den Nederlandse studio Thonik, is voorzien van ie weten Fernhout-lettertype van Crouwel – eentje combinatie van 13 dikke, op rasters gebaseerde letters gevormd met behulp van kwartcirkels plusteken rechthoeken – wegens ie letterwoord DDW te spellen.

Lees meer over de rebranding van de Dutch Design Week ›


Hermes' Evri 2022 rebranding

Evri van Superunion en Monotype

Ter eentje nagenoeg totale rebranding, VK bezorger Hermes veranderde zijn naam ter Evri plusteken vernieuwde tegelijkertijd zijn logo, merkstrategie plusteken visuele identiteit.

Creatief bureaumeubel Superunion werkte samen met lettergieterij Monotype wegens eentje ​​logo met meerdere lettertypen te ontwerpen met duizenden variaties waarbij elk personage stilistisch verschillend is. Ie enige kenmerk dat overblijft van den vroegere branding is den kenmerkende blauwe tint, diegene op alle contactpunten te zien is.

Lees meer over de rebranding van Evri ›



Source_link