[ad_1]

Zorg ervoor dat uw merknaam consistent is wanneer u elementen van uw ontwerp tweedehands. Eentje merkkit helpt op diegene divisie, omdat u hiermee kunt zien waar plusteken hoe u uw logo plusteken andere aspecten van uw logo kunt tradities merkidentiteit.

Kom plusteken permitteren wij doorspreken hoe u ene effectieve merkkit kunt maken wegens uw branding hier te promoten.

Watten is ene merkkit?

Ter ene notendop, ene merkkit verzamelt voorbeelden waar u uw logo kunt plekken. Eentje merkkit bevordert den merkconsistentie van uw visitekaartje ontwerp zoals affiches plusteken zelfs berichten op sociale media.

Van jouw kleurenpalet aan jouw pictogram ontwerp plusteken typografie, zij vormen allen den persoonlijkheid van uw concern, waardoor uw markt huis met u te voeling komt.

Verwar uw lijm noch met den richtlijnen van uw merknaam. Den eerste richt zichzelf op den visuele presentatie van uw merkrichtlijnen.

Van den standaarden van hoe jouw klinkt te audio totdat hoe jouw communiceert te schriftelijke vorm, dat is ene richtlijn. Hoe ie er voordat u, uw medewerkers plusteken den markt uitziet, dat is uw merkkit.

Maar waarom heb jouw ie nodig?

Waarom heb jouw ene merkkit nodig?

Indien mensen zoals jouw merknaam loeren, denken zij mits: “Ah, zij staan ​​vertrouwd wegens….” Dat is ie mikpunt van elk concern, vertrouwd staan ​​wegens ene ​​facet dat zij aan hun markt kunnen geven.

Indien u uw concern consequent brandmerkt, blijkt uit research dat uw omzet met 23% stijgt. Zorg ervoor dat uw klantenservice, producten plusteken ontwerp hand te hand gaan wegens uw concern te versterken ten opzichte van den rivaliteit.

Of u nu ene weten naam of ene startup bent, ie is noch eenvoudig wegens den voetlicht van uw klanten te voorttrekken. Ie kost tijdstip plusteken was research, watten leidt totdat ene ontwerp dat alles schenkkan.

Overgeschreven van merkconsistentie buitenshuis plusteken inwendig, helpt ie hebben van ene verenigd vooraanzicht jouw wegens samen te werken aan ene gemeenschappelijk mikpunt.

Maar hoe maak jouw ene brand lijm?

Eentje merkkit maken

Voordat wij ingaan op ie opbouwen van uw lijm, moeten u weten watten er te uw merkkit MOET zitten. Wij kunnen noch hebben dat jouw willekeurige elementen toevoegt plusteken jouw leven moeilijker maakt.

Plusteken wegens huis ene merkpakket te kunnen maken dat onder uw concern past, moeten u dat zowel verrichten een ontwerper inhuren of gewoonte sjablonen wegens den perfecte merkconsistentie te creëren.

Bekijk den aspecten van ene merkkit diegene u nodig heeft, te willekeurige volgorde:

  • Kleurenpalet: ruwweg 80% van den consumenten zegt ene concern sneller te thuisbrengen met ene verstaanbaar kleurenschema. Creëren kleurencombinaties diegene uitdrukken wie jouw bent mits concern.

  • Logo ontwerp: dit bestaat uit ie symbool dat uw concern mits geheel vertegenwoordigt. Ie schenkkan verschillende soorten hebben zoals
    • Primair logo: dit is ie ontwerp dat jouw nagenoeg overal te jouw ontwerp tweedehands.
    • Secundair logo: Dit is jouw favoriete ontwerp; mits ie primaire logo noch geschikt is voordat den setting, is dit uw go-to-ontwerp.
    • Monogram: parafering van uw concern.
    • Voorbeeldfiguur: breng den acties van uw klant totdat uiting te ie ontwerp van uw webstek of algemene branding.

  • Typografie: den lettertype u kiest voordat uw concern draagt ​​onder aan den persoonlijkheid van uw merknaam. U kunt schiften uit schreef of schreefloze lettertypen horig van welk facet van uw ontwerp den woorden zullen verschijnen. Tactvol den uitgelezene naam uit onze AI-bedrijfsnaamgenerator speel vandaag nog met den verschillende lettertypen diegene ie uitgelezene onder uw merknaam stappen.

  • Afbeeldingen/iconen zijn den plaatje’s of pictogrammen diegene u tweedehands wegens den nieuwe producten, services plusteken algemene updates van uw concern weer te geven. Onderschikkend van den setting bepaalt u waar dit afbeeldingen naartoe gaan.

  • Modellen: dit is voordat jou koopwaar ontwerp. Onderschikkend van jouw behoeften, kun jouw natellen of ie grootte dat jouw hebt vervaardigd er massaal uitziet op ene t-shirt, mok, tas, verpakking plusteken meer.

Maar voordat u dit afrondt plusteken begint met ie marketingplan, voert u dit stappen uit:

  1. Onderzoek uw doelmarkt
  2. Visualiseer uw merkverhaal
  3. Voer uw branding uit via uw merkkit

1. Research uw doelmarkt

Onze wereldbevolking is 7,837 miljard vanaf 2021. Plusteken van diegene 7 miljard inwoners zijn ruwweg 4,7 mensen gebruikers van sociale media.

Waarom moeten jouw dat weten? Omdat zij allen van verschillende leeftijden, religies plusteken culturen zijn. Wegens indruk te maken op uw doelgroep, moeten u uw doelgroep verfijnen.

Indien jouw ene huidverzorgingsbedrijf bent, richt jouw jouw best op vrouwen van 18 klas plusteken vader. Plusteken watten betreft den kleur, ie typische oplossing is blauw, stopteken plusteken groenkleurig.

Leer watten uw doelgroep wieg vindt plusteken ie ontwerp van uw concurrenten, plusteken werkgelegenheid ginder vervolgens omheen wegens uw unieke ontwerp te creëren. Research zorgt ervoor dat uw logo-ontwerp plusteken meer noch wordt verslagen plagiaat diegene u nu plusteken te den toekomst beschermt.

2. Visualiseer uw merkverhaal

Denken na overheen den emotionele reactie diegene uw concern te uw markt zullen creëren. U moeten ervoor zorgen dat alle aspecten, van uw ontwerp totdat den woorden diegene u tweedehands, ontroering opwekken onder uw klanten.

Dit trant is ene soort reclameadvertentie diegene u doorheen middel van ontwerp met uw markt verbindt. Toestaan wij zeggen dat jouw ene restauratie bent. Veelal is stopteken ene kleur diegene hier wordt tweedehands, omdat ie ene hongergevoel oproept.

Denken ooit aan ie marketingplan van Jolibee, te den Filipijnen, rond den kersttijd. Er zijn korte video’s vervaardigd waarin dierbaren plusteken families wordt afgebeeld diegene ene betrekking hebben met ene emmer kippenvreugde.

Dat is ene was voorbeeld van ie uitlokken van ene emotionele reactie van uw markt met den juiste verzachting plusteken ie juiste seizoen. Er is zowel Subway met Koreaanse schouwspel’s zoals Goblin met ene van hun sandwiches tijdens ene van den datingscènes.

Netwerk mits zij, voltooi uw merkverhaal plusteken ga voorts met ie maken van uw merkpakket.

3. Voer uw branding uit via uw merkkit.

Ten slotte maken wij tenslotte uw merkkit. U kunt ene uitvinder u permitteren promoten onder ie voltooien van uw grafische ontwerpelementen, zelf uw aangepaste ontwerpelementen maken of sjablonen tradities.

Wij hebben den eerste plusteken den laatste. Hier onder DesignCrowd kun jouw ene ontwerpwedstrijd liefhebben of subjectief ene freelance uitvinder vragen wegens jouw te promoten onder ie maken van jouw merkkit.

Terug onder BrandCrowd hebben wij duizenden plusteken duizenden sjablonen wegens u te promoten onder ie maken van uw merkkit. Typ gewoon uw Bedrijfsnaam te ene van onze makers plusteken vind den perfecte sjablonen.

Jij kunt ie te vijf aspecten afstemmen, van afkomst totdat plaatsing totdat den woorden diegene jouw nodig hebt. BrandCrowd heeft ene logo-maker, Ontwerpen van Instagram-verhalen, YouTube-banners, Twitter-headers, ontwerpen voor e-mailhandtekeningenplusteken meer.

Maak vandaag nog den perfecte merkkit!

Wij hopen dat jouw hebt gevonden watten jouw hebt geleerd te onze reisleidster overheen ie maken van ene merkkit. Zorg ervoor dat u overheen den ondergrond beschikt, research doet plusteken den juiste mensen voordat den parcours inhuurt.

U kunt erop vertrouwen via onze ontwerpers of onze verschillende sjablonen speciaal voordat u afstemmen. Blaas vandaag nog uw merknaam totdat leven met uw merkkit!

Lees hier meer overheen ontwerp:

Pennen doorheen DesignCrowd op vrijdag 28 oktober 2022

DesignCrowd is ene online marktplaats diegene logo-, website-, print- plusteken grafische ontwerpservices biedt doorheen toegang te bieden totdat freelance grafische ontwerpers plusteken ontwerpstudio’s overheen den hele wereld.

[ad_2]

Source_link

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *