Wil jouw den impact van jouw marketing vermenigvuldigen? Voeg print toe aan uw mix van media plus berichten. Boom!
Print graaft zichzelf eentje weg ter den hersenen van uw publiek plus verleidt hun synapsen op eentje methode diegene digitale media noch kunnen evenaren. Te eentje wereld diegene lijkt te wordt gedomineerd vanwege digitale marketing, is drukwerk ie geheime wapen van den slimme marketeer.
Waarom is print zo opvallend effectief?
Fysieke marketingartikelen spreken meerdere zintuigen aan, waaronder zicht, aanraking plus zelfs reukzin. Dat maakt zij meer heugelijk plus geven zij eentje blijvende emotionele impact. Hierdoor zijn ie krachtige hulpmiddelen wegens vertrouwen op te construeren honingbij potentiële klanten, donateurs plus studenten.
Zo spreekt print den zintuigen aan:
Zicht: Met eentje opvallend ontwerp plus levendige afbeeldingen plus plaatjes kunnen gedrukte media eentje emotionele relatie met lezers aangaan op eentje methode waarop digitale berichten dat noch kunnen. Uniek gevormde printstukken plus dimensionale mailers zijn zowel zeer effectief ter ie voorttrekken van den voetlicht, omdat jouw hersenen dol zijn op unieke prikkels.
Aanraken: Printmaterialen hebben zowel eentje onmiskenbare tactiele aantrekkingskracht. Wanneer u eentje onmiddellijk mail-stuk ter uw handen houdt, voelt u den kwaliteit van ie papier. Zowel vergen printstukken vaak eentje zekere mate van interactie: bijvoorbeeld eentje paneel openen, eentje pagina omslaan of omdraaien wegens den andere zijde te oplezen. Zij nodigen uit totdat betrokkenheid. Ook kunnen papieren wordt gecoat met verschillende texturen plus afwerkingen, waardoor eentje nog uniekere, kinesthetische ervaring voordat ontvangers wordt gecreëerd.
Geurtje: Bedrukte stukken hebben van nature eentje lichte reukzin van den inkt diegene is tweedehands wegens zij te opdrukken. Onzelfstandig van ie type product dat u verkoopt, kunt u stinken of geurstoffen toevoegen aan uw onmiddellijk mail-stukken wegens den betrokkenheid te vergroten. Ruiken zijn sterk verbonden met ontroering plus memorie, waardoor zij eentje krachtige methode zijn wegens den voetlicht van uw publiek te voorttrekken.
Bijkomende voordelen van gedrukte media zijn:
Eentje meer meeslepende ervaring: Terwijl lezers den neiging hebben wegens digitale inhoud vanwege te doorbladeren, is oplezen op papier trager plus bewuster. Ie leidt zowel minder uit. Dat heeft den neiging wegens betrokkenheid plus memorabiliteit te vergroten.
Help lezers te vinden watten zij nodig hebben: Geprinte media zijn zowel huis geschikt wegens langere, complexere inkopen overheen te brengen dan digitale media. Eentje juist ontworpen drukwerk vermag wordt opgesteld indien eentje routekaart met hoofdstukken, paragrafen, zijbalken plus andere visuele bijsluiter diegene lezers promoten te vinden watten zij nodig hebben. Ie vermag lezers zowel eentje intu van ‘positie’ geven ter eentje lichamelijk document, waardoor zij zoals eentje gedeelte kunnen terugkeren plus ie weer kunnen oplezen.
Trachten eentje langere, veelzijdige signaal ter eentje digitaal grootte overheen te brengen, vermag uw publiek gemakkelijk ter den war brengen. Zij kunnen maar één scherm vol inlichting tegelijk bekijken, waardoor zij er gemakkelijk ter kunnen verdwalen.
Vertrouwen kweken: Afgedrukte stukken wordt overheen ie generaal meer vertrouwd dan digitale media. Ie gewoonte van consistente tinten plus branding, zowel online indien offline, vermag u promoten sneller relaties op te construeren plus te vertrouwen met prospects.
Eentje langere houdbaarheid: Prints zijn langer verdedigbaar dan digitale media. Eentje e-mail vermag met één klik wordt verwijderd. Eentje online annoncering vermag gemakkelijk wordt genegeerd. Andere afleidingen zijn slechts eentje klik verwijderd.
Printstukken daarentegen hebben eentje groter uithoudingsvermogen. Ontvangers wegzetten zij vaak of opslaan zij voordat toekomstig gewoonte. Zij kunnen zij zelfs doorvertellen aan anderen te hun organisatie, watten nog meer vertoningen, betrokkenheid plus verkoper genereert.
Research bewijst den waarde van gedrukte media
Eentje groeiend veel onderzoeken versterkt den potentieel van printmarketing:
Twee studies van US Postal Service voorbinden aan dat fysieke advertenties effectiever zijn ter ie nalaten van eentje blijvende indruk dan hun digitale tegenhangers. Deelnemers herinnerden zij zichzelf sneller plus met meer vertrouwen. Zij voelden zowel eentje sterkere emotionele reactie op den fysieke advertenties.
Uit research gesponsord vanwege den Canada Postbode blijkt dat onmiddellijk mail 21% minder cognitieve inzet vereist wegens te verwerkt dan digitale media. Dat betekent dat ie zowel gemakkelijker te vatten indien huis te onthouden is. Ie laat zowel zien dat den heugenis van eentje onmiddellijk mail vanwege deelnemers 70% hoger is dan voordat eentje vergelijkbare digitale annoncering.
Ten slotte toont eentje studie van den universiteit van Bangor aan dat gedrukte stukken ‘echter’ aanvoelen voordat den hersenen. Mits gevolg hiervan hebben zij eentje sterkere emotionele impact dan digitale berichten plus zijn zij gemakkelijker te onthouden.
Simpel medegedeeld, onze hersenen liefhebben ervan wegens met gedrukte stukken bezig te zijn. Ingevolge zij op te nemen ter uw campagnes, zullen uw merknaam opvallen ter vergelijking met den digitaal gerichte berichten van uw concurrenten.
Neem vandaag nog contact op met Erfgoed wegens uw onmiddellijk mail-behoeften te doorspreken.