Wenst u uiteindelijk dat uw onmiddellijk mail-campagnes eentje grotere impact hebben? Eentje krachtige methode wegens hun effectiviteit te vergroten, is om gerichte gegevens te gewoontes wegens met uw ideale klanten te vertalen – online plus offline.
Voort meerdere kanalen te gewoontes wegens zij te doordringen, waaronder print, e-mail plus digitale advertenties, kun jij den responspercentages royaal verhogen, conversies verbeteren plus den verkoper, giften plus registraties stimuleren.
Experts zeggen dat er modaal drietal totdat acht contactmomenten nodig zijn wegens eentje verkoper te sluiten. Waarom? Omdat iedereen te veel berichten stuurt plus natuurlijk wantrouwig staat tegenover commerciële oproepen. Ie kost tijdstip wegens memorabiliteit plus vertrouwen met hoen op te opbouw.
Met eentje geïntegreerde multi-channel strijd bereikt u sneller diegene drempel van aanrakingen – plus vergroot u den mogelijkheid dat u hoen kunt overtuigen wegens handeling te ondernemen op uw aanbiedingen.
Organisaties hebben tegenwoordig toegang totdat eentje schat aan gegevensbronnen plus tools waarmee zij prospects kunnen identificeren plus targeten diegene op hun ideale doelgroep toeschijnen:
- Met aanbieders van mailinglijsten kunt u den namen, e-mails plus postadressen kopen van mensen diegene overeenkomen met ie profiel van uw uitgelezene klanten
- Toonaangevende sociale-mediaplatforms stellen u ter staat wegens prospects met uiterste nauwkeurigheid te targeten plus aan te spreken
- Eentje nieuwe mensenleven tools koppelt den IP-adressen van websitebezoekers aan hun fysieke locatie plus genereert vervolgens vanzelf gepersonaliseerde onmiddellijk mail-stukken voordat hoen.
- Retargeting-netwerken stellen u ter staat uw advertenties op meerdere locaties aan potentiële klanten te voorleggen nadat zij uw webstek hebben bezocht, waardoor uw merknaam plus uw aanbod top-of-mind blijven.
Hier zijn drietal voorbeelden diegene u zullen promoten vatten hoe u gerichte, multi-channel marketing kunt gewoontes wegens uw resultaten te toestaan groeien:
Voorbeeld #1: Omnichannel-campagne
Ontwerp eentje omnichannelcampagne diegene eentje combinatie van e-mails plus onmiddellijk mail zoals belangrijke prospects stuurt. Ie advertentiemateriaal plus den mededelingen willen eentje gemeenschappelijk thema hebben, zodat potentiële klanten zij ter gedenken met elkander verbinden. Dit is eentje uitstekende werkmethode voordat ie koestering van campagnes – wanneer jij zij voorzichtig po via eentje verkoper probeert te brengen, te schenken of jij ter te schrijven voordat jij schoolgebouw.
Wegens dit werkmethode nog effectiever te maken, tweedehands u uw huislijst wegens verschillende creatieve benaderingen te uittesten, behandelingen te kopiëren plus oproepen totdat handeling. Zodra u uw signaal zo heeft verfijnd dat dit was converteert, kunt u eentje of meer gerichte lijsten kopen wegens eentje consistente stroom van prospects zoals uw winkelbedrijf te reserveren.
Wij hebben dit werkmethode tweedehands via meerdere klanten, evenals via Heritage Printing plus Cultivate Communications. Ie werkt indien eentje tierelier!
Voorbeeld #2: leiden met digitale advertenties
Bereik uw doelgroep lopend enkele weken met digitale advertenties wegens bekendheid van uw merknaam te genereren. Indien jij eenmalig hun voetlicht hebt getrokken, volg dan eentje onmiddellijk mail-stuk met eentje speciale aanbieding (bijvoorbeeld eentje procentuele of dollarkorting op jij product of voorkomendheid).
Voorbeeld #3: Retargeting
Hoewel jij misschien nog nooit van retargeting hebt gehoord, is den mogelijkheid vitaal dat jij ie welnu ooit hebt meegemaakt: jij bezoekt eentje webstek wegens eentje product te bekijken, maar bent nog noch klaar wegens ie te kopen. Kort daarna verschijnen er advertenties voordat ter uw social media-feeds plus op den websites diegene u bezoekt.
Retargeting is zeer effectief omdat ie jij ter staat stelt wegens “top of mind” te blijven via jij prospects. Veel van den gas van uw webstek bevinden zichzelf nog ter den beginfase van hun koopproces. Zij zijn nog noch klaar wegens eentje besluit te nemen. Voort uw annoncering den komende maand regelmatig aan hoen te voorleggen, is den mogelijkheid groter dat zij zichzelf u herinneren wanneer zij klaar zijn wegens eentje acquisitie te uitvoeren.
Dankzij den voordien genoemde IP-adrestool schenkkan retargeting zelfs wordt uitgebreid zoals onmiddellijk mail. Sommige retargetingservices kunnen ruwweg 40% van uw websitebezoekers samenkoppelen aan eentje lichamelijk postadres. Zij kunnen dan vanzelf eentje gepersonaliseerde onmiddellijk mailer genereren met hun naam plus andere relevante kennisoverdracht plus dit zoals hoen opsturen.
Slotsom
Ie gewoonte van gerichte gegevens wegens online plus offline met uw ideale klanten te vertalen, schenkkan eentje grotere betrokkenheid via uw merknaam plus eentje betere verkoper stimuleren. Neem vandaag nog voeling op met Heritage Printing wegens te doorspreken hoe wij u kunnen promoten via ie ontwerpen van eentje gerichte omnichannelcampagne wegens uw winkelbedrijf te toestaan groeien.