Hoe u ongezouten mail kunt tradities wegens uw klantervaring te veranderen


“Koop nu!”

“Nog maar 2 uur op onze grootste uitverkoop van ie seizoen!”

“Mis ie noch!”

Uw klanten wordt online voortdurend gebombardeerd met dringende aanbiedingen plus verzoeken. Is ie eentje wonder dat zij mentale filters hebben ontwikkeld wegens den meedogenloze tsunami van ongewenste berichten te stremmen?

Helaas maakt dit ie moeilijk voordat uw legitieme berichten wegens doorheen te breken plus den voetlicht van uw publiek te voorttrekken.

Watten is den soelaas? Transformeer den ervaring diegene zij hebben met uw merknaam doorheen ongezouten mail aan den mix toe te voegen.

Noch ge digitaal maar zowel lijfelijk.

Geen vluchtige onverdraagzaam plus bites diegene overheen hun schermen dansen, maar iets tastbaars dat zij te hun handen kunnen liefhebben plus op eentje unieke wijze kunnen geoefend.

Rechtstreeks mail maakt indruk. Ie heeft blijvende sterkte. Plusteken ie prikkelt hun zintuigen mits geen ander type marketing.

Toeslag: ie schenkkan zowel den weg vrijmaken voordat eentje digitale werkwijze doorheen eentje vollediger vertelsel te zei dat uw publiek langer bijblijft terwijl uw digitale betrokkenheid aan ie werkgelegenheid gaat.

Den uitdaging

Wegens eentje ​​potentiële klant ertoe te bewegen uw product te kopen, aan uw goede mikpunt te schenken of zichzelf voordat uw schoolgebouw te registreren, willen zij vooraf uw merknaam vertrouwen. Dat kost tijdstip – plus eentje consistente mededelingen diegene gestructureerd is op hun behoeften plus den uitdagingen waarmee zij wordt geconfronteerd.

Prospects hebben 11 of meer aanrakingen van uw merknaam nodig voordat zij eentje koopbeslissing nemen. Diegene contacten kunnen elke vorm adopteren: gedrukte plus online advertenties, blogposts, vermeldingen op sociale media, ongezouten mail-stukken plus telefoontjes.

Den meeste organisaties zijn te sterk onzelfstandig van digitale marketing omdat ie gemakkelijk plus goedkoop te produceren plus te implementeren is. Maar erin schuilt zijn zwakte: digitale berichten zijn ongelooflijk gemakkelijk te wegdoen of te negeren!

Den soelaas

Ie toevoegen van ongezouten mail aan uw marketingcampagnes is eentje uitstekende wijze wegens den wirwar van online berichten te doorbreking plus uw publiek eentje meer tastbare, tastbare ervaring met uw merknaam te bieden.

Wanneer tweedehands mits onderdeel van eentje geïntegreerde marketingcampagne, schenkkan ongezouten mail u promoten bekendheid plus vertrouwen op te opbouw – plus uw merknaam sneller te hun herdenken te positioneren. Eentje veelkleurig, terdege ontworpen ongezouten mail-stuk schenkkan u zowel promoten eentje rijker, boeiender plus gedenkwaardiger vertelsel te zei.

Rechtstreeks mail strategieën

Hier zijn viertal omgangsvormen waarop u ongezouten mail kunt tradities wegens den effectiviteit van uw digitale campagnes te vergroten:

Afleidingsmanoeuvre met ongezouten mail: Eentje zeer effectieve wijze wegens ongezouten mail te te zetwerk is aan ie start van eentje marketingcampagne. Stuurwiel ie vooraf wegens eentje ​​sterke eerste indruk te maken. Volg vervolgens met digitale inhoud diegene consistente advertenties plus berichten bevatten. Onze ervaring is dat den verrijking te betrokkenheid zeer royaal schenkkan zijn!

Volgens den Rechtstreeks Marketing Association verhoogt ie samenvoegen van ongezouten mail plus digitale media te één strijd den responspercentages met 118% plus den conversieratio’s met 28%. Daarenboven rapporteren acht van den tien marketingmanagers betere resultaten wanneer zij ongezouten mail toevoegen aan hun digitale marketingmix, zegt Capco Research.

Rechtstreeks mail is zowel eentje krachtige wijze wegens belangrijke prospects te penetreren plus te beïnvloeden diegene uw digitale berichten consequent negeren.

Gewoonte ongezouten mail wegens uw publiek online aan te treinen wegens met u te voeling te komen: Overweeg wegens uw ongezouten mail-stuk te verbeteren met eentje verbinding zoals eentje online video of eentje bestemmingspagina, waar zij eentje speciaal rapport of ander soort premium-inhoud kunnen downloaden. Eentje wedstrijd of weggeefactie is zowel eentje populaire wijze wegens den betrokkenheid tijdens uw merknaam te vergroten.

Ie samenvoegen van eentje QR-code te uw ongezouten mail-stuk geven ontvangers eentje gemakkelijke plus directe wijze wegens met uw merknaam te vertalen.

Gewoonte retargeting wegens uw merkboodschap te versterken: Gewoonte ongezouten mail wegens potentiële klanten zoals uw webstek te leiden plus zet eentje retargetingcampagne op wegens advertenties aan hoen weer te geven. Dit tactiek stelt hoen vaker naaktfiguur aan uw merknaam, waardoor den waarschijnlijkheid groter wordt dat zij met u te voeling komen.

Sloeg den harde verkoper: Verkoopaanbiedingen presteren veelal noch terdege te ongezouten mail-stukken. Mensen hebben den neiging wegens zij te negeren omdat zij te opdringerig zijn. Richt u te positie daarvan op ie gewoonte van ongezouten mail-stukken aan den bovenzijde van den verkooptrechter (wanneer u bekendheid probeert te creëren voordat uw product, voorkomendheid of ander aanbod) plus te ie midden (wanneer uw prospects actief op zoek zijn zoals oplossingen voordat eentje uitdaging waarmee zij wordt geconfronteerd). ).

Met andere woorden, gewoonte ongezouten mail wegens uw publiek te informeren plus op te leiden te positie van ongezouten aan hoen te trachten te verkopen.

Afsluitende herdenken

Krankzinnigheid is idem uitvoeren watten jouw immermeer hebt gedaan plus andere resultaten vooruitzien.

Mits u ge digitale marketingcampagnes tweedehands wegens uw aanbiedingen te verkopen plus den resultaten zijn teleurstellend, dan is ie tijdstip wegens uw werkwijze te veranderen. Overweeg wegens ongezouten mail toe te voegen aan uw campagnes. Ie schenkkan hoen nieuwe energie plus opwinding geven – plus schenkkan u promoten den resultaten te penetreren diegene u zoekt.

Neem vandaag nog contact met ons op wegens uw ongezouten mail-behoeften te doorspreken.