JUMP Bikes, JUMP On Campaign — prachtige typografie


JUMP Bikes is ene handel voordat gedeelde elektrische wielrijden dat ie totdat hun missie heeft vervaardigd wegens meer mensen aan te moedigen wegens te wielrijden plusteken hun ecologische voetafdruk te verminderen. Ter ene poging wegens ene ​​breder publiek te doordringen plusteken hun veel passagiers te vergroten, lanceerde JUMP Bikes ene out-of-home-campagne diegene worden verdeeld doorheen Juan Carlos Pagán met den uitdrukking “JUMP ON” indien strijdkreet, ene uitstekend voorbeeld van verbazingwekkende typografie. Den strijd maakte gewoonte van ene filmrolletje plusteken OOH-reclame (out-of-home) wegens den vele verschillende soorten JUMP-rijders onder den voetlicht te brengen.

Den “JUMP ON”-campagne maakte gewoonte van omvangrijke typografische zinnen diegene den witten sturen van verkeersborden imiteerden, waardoor ene visuele impact ontstond diegene onmogelijk te negeren wasgoed. Den strijd omvatte werkelijke JUMP-rijders van alle leeftijden plusteken achtergronden, met forensen, toeristen plusteken vrijetijdsrijders, waarbij elke rijder ene uniek vertelsel plusteken reden wegens voordat JUMP Bikes te selecteren, presenteerde.

Ie doelwit van den strijd wasgoed wegens meer mensen aan te moedigen JUMP Bikes uit te trachten plusteken percentage uit te maken van den elektrische fietsrevolutie. Om den uitdrukking “JUMP ON” te tradities, promootte den strijd noch louter ie merknaam, maar bracht zij zowel ene intu van urgentie plusteken opwinding overheen, waarbij potentiële rijders werden uitgenodigd wegens zichzelf erop den verplaatsing aan te sluiten plusteken ene positieve impact op ie milieu te hebben.

Sinds den lancering van den strijd is JUMP Bikes overgenomen doorheen Uber plusteken vervolgens verkocht aan Lime, maar den nalatenschap van den “JUMP ON”-campagne leeft voort. Den strijd wasgoed ene nadrukkelijk voorbeeld van hoe effectief buitenreclame vermag zijn, vooral ter combinatie met ene duidelijke plusteken overtuigende signaal.

Concluderend, den “JUMP ON”-campagne wasgoed ene succesvolle reclamecampagne voordat buitenshuis diegene ene krachtige signaal plusteken visuele impact gebruikte wegens JUMP Bikes te promoten plusteken meer mensen aan te moedigen wegens mee te tenuitvoerleggen aan den elektrische fietsrevolutie.

Strijd typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie  Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Fietsen branding campagne Fietsen grafisch ontwerp Juan Carlos Pagan sprong OOH typografie

Ga voordat meer kennisoverdracht zoals Juan Carlos Pagan op: