[ad_1]

Den hamburger is ene Amerikaans voorbeeldfiguur. Ie roept associaties op met volledig Amerikaanse diners plusteken drive-thrus, barbecues ter den achtertuin plusteken familiebijeenkomsten; Amerikaanse waarden, zoals ondernemerschap, maar zowel minder positieve eigenschappen van westerse neerdalen, zoals obesitas. Den visuele identiteit van den onderdaan is onverbrekelijk verbonden met zijn geschiedenis plusteken is keer op keer gestold waarna den volwassene fastfoodfranchises den wereldmarkt veroverden plusteken den onafhankelijken beïnvloedden.

Den gedurfde typografie plusteken retrokleuren van den Amerikaanse cultuur weigerachtig diegene den industrie lange tijdstip hebben gedomineerd, Zweeds ontwerpbureau Kurpa Hosk bedoeld wegens hamburgerketen te geven sleepboot ene uitrusting diegene breekt met traditionele stijlfiguren. Hun focus wasgoed ie creëren van ene merkidentiteit met ‘meer ziel, meer dynamiek plusteken vooral meer representatie van mondiale culturen’ – ene restaurant wegens iedereen welkom te heten.

Dit bewering bevatten uitgebreide inzichten voordat BP&O Plus-leden.
Meer weten plusteken aanmelden hier.


Op één niveau wordt den multiculturele doelgroep vertegenwoordigen voort den enorme hoeveelheid plusteken verscheidenheid aan lettertypen ter Tugg’s merkpakket. Elk lettertype verwijst zoals verschillende alfabetten plusteken lettervormen diegene zijn geworteld ter niet-Engelse talen. Dit systeem brengt den onderdaan ter ene nieuwe wereld – ene wereld diegene meer verscheiden aanvoelt, maar zowel speelser plusteken energieker.

Reeds dit type is op makker vervaardigd voordat Tugg, met uitzondering van den body copy sans serif, dat is KH Type, ontworpen voort Kurppa Hosk’s inherent gieterij. Hoewel den algehele treatment avontuurlijk plusteken opwindend is, roept den hoogte diegene ie bereikt (vooral ter duizelingwekkende animaties) vragen op overheen toegankelijkheid – dit wordt aangepakt voort ie primaire gewoonte van KH Type voort den studio ter menukaart’s plusteken op ie web, waardoor den lettertypesuite ene praktische onderstel krijgt.


Ongeacht ie geven van ene nieuwe merktaal (of meerdere) aan den onderdaan, introduceert den visuele vernieuwing van Kurppa Hosk ie thema diversiteit met ene karaktervolle personages van personages volop persoonlijkheid. Den Tugg Family bestaat uit Cheesela (kaas), Fritte (patat), Gurra (komkommer), Mustafa (mosterd), Shalotte (rode ui) plusteken Ketty (tomaat).

Dit reeks ingrediënten bepaalt zowel ie palet van mosterdgeel plusteken ketchuprood, ongeacht helderblauw plusteken strijdig wit plusteken zwart. Ie is verfrissend wegens fastfood te zien met zoveel kleurvariatie plusteken ie gewoonte van blauw, ter positie van simpelweg te reageren op diegene maar hoewel te weten scherp rood-gele combinatie.



Ie levendige letterteken van ie merknaam wordt voorts totdat leven gebracht voort den vermenging van wilde typografische landschappen met den 3D-personages. Kinetisch type biedt ene drukke toneel voordat Fritte diegene overheen ie scherm rent, of Gurra diegene van ene talud schaatst. Terwijl schrijdt Shalotte voort ene geïmproviseerde stad met op mekaar gestapelde letterblokken. Snelle overgangen plusteken botsende graphics zijn welkom ter den merkanimaties van Tugg. 2D plusteken 3D vermengen zichzelf elke keer op onverwachte plusteken gevarieerde omgangsvormen plusteken breken nog voorts uit van den platte retro-graphics van den meeste hamburgerketens.


Om den universaliteit van den eenvoudige hamburger aan te voorbinden, heeft Kurppa Hosk ene nieuwe speeltuin gecreëerd voordat den onderdaan plusteken zijn vrienden. Den studio heeft oude stijlfiguren op onverwachte plusteken vreugdevolle omgangsvormen doorbroken. Alles, van ie gevarieerde type totdat 3D-ontwerp, markeert ene verandering van den plaatjes diegene wij ie uiterst associëren met hamburgers plusteken fastfood, plusteken brengt den focus terug zoals den consument, waar ter wereld hij zichzelf zowel thuis voelt.




[ad_2]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *