[ad_1]

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

Waarna mijn partner plus ik te 2014 voordat ie vooraf zoals Londen verhuisden plus leefden van nauwelijks meer dan ie minimumloon, onkundige ie natuurlijk ene zinnig idee wegens te Hampstead te huren. Wij hadden gehoord van den Heath plus waren vertrouwd met den Northern Line. Den flat, klaarblijkelijk uiteindelijk ene kraakpand van Sex Pistols, wasgoed klein plus wasgoed sinds den jaren ’70 noch veel verbeterd. Destijds meldde Johnny Rotten dat ‘ondanks ie tekort aan vliedend water, ie huis wasgoed dan thuis’. Wij hadden water (zoveel dat wij onze buurman twee keer onder water hebben gezet), maar geen schakelbord verwarming. Wij hadden rode vlaggen willen zien onder den bezichtiging, waarna wij merkten dat den reken waren gestoffeerd met noppenfolie, maar den makelaar verlegde onze voetlicht snel zoals den locatie.

Plusteken hij had soortgelijk. Ondanks ijspegels te den winter waren wij op ene steenworp afstand van Kenwood House plus ene tiental ambachtelijke bakkerijen. Te den zomer kropen wij onderbrak den ongeïsoleerde zolderruimte zoals ie nok, waar wij gebakjes van Ginger & White deelden met den dikste duiven van den stad, of picknickten onder den vijvers. Te positie van onze weekenden onderbrak te brengen zoals Acton of Colliers Wood, toestaan wij onze vrienden massaal zoals onzerzijds toe komen… omdat Heidegrond. Waarna wij den laagste sporten van den carrièreladder beklommen, wasgoed Hampstead onzerzijds toevluchtsoord.

Ik geef daarom toe dat ik ene persoonlijke zwak heb voordat den excentrieke typografie op den straatnaamborden van NW3. Dus waarna ik ie voordat ie vooraf zag DutchScot’s werkgelegenheid voordat FitzJohn’s appartementen, worden ik getroffen onderbrak ene eigenaardige nostalgie. Hoewel ie gehucht ene berucht toevluchtsoord is voordat oligarchen plus tech-ondernemers (onze kleine studio, compleet met badkamer ter inhoud van ene vliegtuig, wordt nu gewaardeerd op meer dan ene miljoen), lijkt ie mij – onderbrak ene roze bril – nog steeds ene bastion van bohemien leven. Den armoedige tweedehandsboekwinkels plus aftandse hippie-achtige bazaars roepen nederige geneugten plus artistieke allure op. Ik vermag mij winkelen te ie strategische vertrek van DutchScot van welstand (elk FitzJohn’s-complex heeft faciliteiten diegene kunnen wedijveren met ene vijfsterrenhotel) wegens mij te samenbrengen op den vermogende creatieve geschiedenis van Hampstead.

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

FitzJohn’s, genesteld te ene van den uiterst lommerrijke enclaves van Noord-Londen, is ene ‘voorname maar toekomstgerichte serie van 29 appartementen’ diegene speciaal is ontworpen voordat 60-plussers: ‘dit is geen bejaardentehuis, meer ene plek wegens te genot van den fijnere spullen te ie leven’ . Den ontwikkeling wordt bepaald onderbrak den hedendaagse bouwkunst geproduceerd onderbrak Sergison Bates. Ie gebouw zelf is ene ietsje ene klomp (minder Isokon, meer identikit beige koekblik: veel gesteente, diepliggende portretvensters, vlakke gevels). Maar den plattegronden zullen catnip zijn voordat elke uitvinder diegene hun zoutig waard wasgoed – plus dat waren zij zowel.

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

Elk appartement te den ontwikkeling heeft ene ongebruikelijke plus unieke voetafdruk – geen twee zijn idem – waardoor opvallende, geometrische vormen ontstaat ​​diegene mekaar kruisen plus knallen. hierdoor geïnspireerd, DutchScot’s identiteit is gecentreerd rond ene reeks van 29 abstracte kunstwerken, waarbij elke te koop aangeboden ruimte wordt gepositioneerd mits ene individueel, eenmalig meesterwerk ‘gecomponeerd voordat ie moderne leven’. Ondanks den New London Vernacular (NLV voordat kenners), wekken dit toonzettingen van cirkels plus vierkanten op slimme wijze potentiële kopers – den gepensioneerde champagne-socialisten – wegens zichzelf voordat te stellen mits opvolgers van den baanbrekende Hampstead-modernisten, Bauhaus-emigranten, kunstenaars plus uitdagers.

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

Wegens kopers voorts te dit verbeelding onder te onderdompelen, inhouden den verkoopbrochure ene rubriek met den creatieve bewoners van Hampstead, zoals Henry Moore, Barbara Hepworth, George Orwell plus Piet Mondriaan. Terwijl illustrator Emily Robertson kreeg den opdracht wegens gebiedskaarten te maken, evenals kleine studies diegene leven hijgen te den gemeenschappelijke ruimtes van den ontwikkeling; den lounge, tuin plus ‘stretch studio’. Dit zijn charmant plus geven ie merknaam ene stilistische ‘gezelligheid’ – maar voelen ene tikje rechthoekig op den strakke sturen elders. Den fotografie, onderbrak Carol Sachs (wiens klanten Condé Nast Traveler, Hermès, Krug, Patek Philippe plus Times Luxx zijn) past huis te den merkwereld plus richt zichzelf op functies diegene ene idee geven van hoe ie zullen zijn wegens te ene FitzJohn’s appartement te woon (The Modern Stulp wasgoed verstaanbaar ene referentiepunt). Indien aanvulling op dit plaatje’s is er ene zuilengang met plaatje’s diegene den unieke persoonlijkheid van Hampstead vastleggen. Er wordt onzerzijds ene levenswijze verkocht te positie van ene gebouw.

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

Terugkomend op den typografie, diegene mij te eerste instantie aantrok, zijn ie logo, den lettertypen plus den lay-out ene rechtstreeks hommage aan den lokale bewegwijzering, versierd met kenmerkende keramische tegels. Linotype’s Madison Antiqua dient mits fundament voordat ene onconventionele plus expressieve typografische benaderingswijze, variërend linksaf, rechts plus verspringend wegens ene ​​schijnbaar geïmproviseerde uitstraling te creëren. Te grotere koppen wordt geselecteerde woorden te den verkorte snijwond plaatsen, waardoor ie vreemde plus onregelmatige letter van den postcode wordt versterkt. Plusteken nipt zoals letters zonder lettervormen somwijlen den straatnaamborden van Hampstead binnensluipen, introduceert ie merknaam Centraal nr.2 van Sharp Type mits ondersteunend lettertype.

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

Ie gedurfde kleurgebruik van DutchScot voordat FitzJohn’s druist weldoordacht te tegen den clichés diegene geassocieerd wordt met den oudere mensenleven – geen saaie neutrale tinten hier. ‘Nogmaals, geïnspireerd onderbrak den kunstwereld plus den creatieve paring van Hampstead, wisten wij dat wij ene rijk plus gevarieerd kleurenpalet wilden’, leggen creative directors Jacob Vanderkar plus Alex Swatridge uit. ‘Wij wisten dat wij ie zoals daarboven plus zoals beneden zullen willen voorbinden, dus den marine plus donkerder groenkleurig zorgden voordat ene welvaart plus ene niveau van verfijning. Dat wordt afgewisseld met den opgewektheid van den roze plus oranje’. Ie resultaat is modern plus levendig plus legt den charmante, ongebruikelijke sfeer van ie landstreek vast.

Tegenwoordig vraag ik mij be hoe ie zullen zijn wegens weer op Flask Walk te leven. Misschien zullen ik kunnen genot van ene pannenkoek van £ 10 van Schuiflade Crêperie zonder ie schuldgevoel dat ik ie op ene creditcard heb geplakt? Misschien noch. Maar voordat degenen diegene ie zichzelf kunnen veroorloven, is Hampstead ene lusttuin – plus dit is vooral vastgelegd te ie werkgelegenheid van DutchScot, dat den jeugdige sterkte benadrukt diegene ie leven onder FitzJohn’s te ie latere leven vermag invoegen. Speeltuinen zijn er voordat alle leeftijden, maar vooral voordat den rijken.

lettertypen: Madison Antiqua & Centraal nr.2

Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.
Nieuwe visuele identiteit voor Hampstead vastgoedontwikkeling Fitzjohn's ontworpen door DutchScot.

[ad_2]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *