Ga naar de inhoud
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen
Menu
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen
Contact

Nokia onthult kantig logo indien onderdeel van zijn eerste rebranding ter 45 klas


Wegens zichzelf te voorleggen indien eentje technologiemerk dat meer omvatten dan eenzaam mobiele toestellen, Nokia heeft omgedoopt plusteken verfrist ie logo met eentje vereenvoudigd plusteken kantig ontwerp.

Ie vernieuwde logo is ontwikkeld met consultatiebureau Lippincott indien onderdeel van Nokia‘s bredere rebranding-strategie wegens zichzelf te weerspiegelen indien “eentje voorman op ie streek van B2B-technologie-innovatie diegene ie potentieel van digitaal ter elke branche realiseert”.

Herontwerp van het Nokia-logo op een groene en blauwe achtergrond met kleurovergang
Letters ter ie logo werden vereenvoudigd

Ie hoekige ontwerp van ie vorige logo, dat ter 1979 worden ontworpen, worden vereenvoudigd wegens ie minimalistischer plusteken hoekiger te maken met slanke letters.

Den herkenbare diepe, ingetogen Nokia-blauwe tint worden geüpdatet zoals eentje helderdere tint.

Vorige Nokia-logo ontworpen in 1979
Ie vorige logo van Nokia had dikkere letters plusteken eentje donkerdere tint blauw

Den diagonale strepen van den K ter ie vorige logo werden ter ie herontwerp ter den vorm van eentje pijlpunt gehouden, maar den rechtopstaande volksstam van den letterteken worden verwijderd.

Strepen van den letters N plusteken A werden zowel verwijderd wegens eentje ​​abstracte, gemoderniseerde uitstraling te creëren. Zowel den O ter ie logo veranderde van eentje gecompleteerd vierkant zoals eentje tournee vorm.


7UP rebranding

7UP rebrandt met een frisse look die “alles draait om opbeurend zijn”


“Ie nieuwe logo van ie handelsbedrijf is symbolisch voordat eentje vief, dynamisch plusteken modern Nokia, dat zijn waarden plusteken mikpunt demonstreert”, aldus ie merknaam.

“Ie nieuwe merknaam bevestigt den waarde diegene Nokia inbrengt op ie streek van netwerkexpertise, technologisch leiderschap, baanbrekende innovation plusteken samenwerkingsverbanden”, vervolgde Nokia.

“Ie is ontworpen indien eentje symbool van samenwerkingsverband, watten volgens Nokia van cruciaal bij is voordat ie realiseren van ie exponentiële potentieel van netwerken plusteken ie opendoen van winst op ie streek van duurzaamheid, productiviteit plusteken toegankelijkheid.”

Herontwerp van het Nokia-logo op een roze achtergrond met wevende akkoorden
Ie logo is bedoeld wegens Nokia indien eentje technologiebedrijf te weerspiegelen

“Ie nieuwe merknaam bevestigt den waarde diegene Nokia inbrengt op ie streek van netwerkexpertise, technologisch leiderschap, baanbrekende innovation plusteken samenwerkingsverbanden”, vervolgde Nokia.

“Ie is ontworpen indien eentje symbool van samenwerkingsverband, watten volgens Nokia van cruciaal bij is voordat ie realiseren van ie exponentiële potentieel van netwerken plusteken ie opendoen van winst op ie streek van duurzaamheid, productiviteit plusteken toegankelijkheid.”

Andere weer ontworpen logo’s diegene recentelijk op Dezeen zijn verschenen, zijn onder meer drankenbedrijf PepsiCo’s “opbeurende” rebranding van frisdrank 7Up Plusteken een bijgewerkt logo voor het Britse erfgoedmerk Burberry dat verwijst zoals eentje motief dat meer dan 100 klas geleden voordat ie merknaam is geproduceerd.

Den afbeeldingen zijn afkomstig van Nokia.



Source_link

PrevPreviousWaarom jij snel opgeeft met nieuwe fotografie met Scott Kelby, Erik Kuna plusteken Dave Clayton | Ie tijdsindeling EP 550
Next3D generatieve studies — knellen te beperkte oplageNext
  • Home
  • Grafisch werk
  • Drukwerk
  • Relatiegeschenken
  • Contact
  • Offerte aanvragen