Onmiddellijk mail voordat verkoopondersteuning


Onmiddellijk mail staat hooggelegen aangeschreven indien marketingtool voordat ie creëren van naamsbekendheid. Maar heb jouw welnu ooit gedacht aan onmiddellijk mail voordat sales? Of u nu eentje product of voorkomendheid verkoopt, poen inzamelt of werft, onmiddellijk mail is ie geheime wapen van den slimme verkoper.

Waarom is onmiddellijk mail krachtige tool wegens verkoper mogelijk te maken? Omdat onmiddellijk mail eentje unieke, tastbare ervaring creëert diegene blijft zweven vooruitzichten’ geesten. Denken er ooit overheen na: wij wordt iedereen elke dag blootgesteld aan eentje eindeloze stortvloed aan elektronische communicatie. Ie is indien zuipen uit eentje brandslang. Ene aantrekkelijk vormgegeven onmiddellijk mail-stuk spreekt ontvangers op eentje unieke plus blijvende methode aan.

Den tool totdat ie gewoonte van onmiddellijk mail voordat verkoper is personalisatie. Ene gepersonaliseerde ansichtkaart of poststuk creëert eentje niveau van klantintimiteit dat uw merknaam zoals eentje hoger niveau tilt plus den reacties op uw aanbod verbetert. Onmiddellijk mail stelt ontvangers zowel ter staat wegens op uw manifest te reageren op omgangsvormen diegene via digitale kanalen noch mogelijk zijn.

7 bewezen strategieën voordat ie gewoonte van onmiddellijk mail wegens den verkoper te promoten sluiten

Wilt u onmiddellijk mail usances wegens u te promoten meer verkopen te sluiten, meer giften aan te voorttrekken of meer studenten ter te schrijven? Hier zijn enkele ideeën wegens u op weg te promoten op uw trektocht zoals ie mogelijk maken van tactiele verkoper:

1. Gewoonte digitaal printen wegens den kopie plus call-to-action (CTA) van uw mailer aan te schreden op voet van den behoeften van elke belangrijke uitzicht: Digitaal printen maakt geavanceerde personalisatie eenvoudig. Beperk jezelf noch ge totdat ‘Liefste (voornaam)’. Alle klantgegevens kunnen wordt opgenomen ter eentje onmiddellijk mail-stuk, met eerdere donatie- of verkoopgeschiedenis, ie tal jaren dat zij klant zijn geweest, den datum van hun laatste kocht plus meer. Alles is mogelijk!

2. Stuurwiel “handgeschreven” notities zoals belangrijke prospects: U kunt onmiddellijk mail-stukken personaliseren plus knellen met eentje lettertype dat eentje handgeschreven manifest imiteert. Stap den tekst aan wegens kritische uitdagingen te vermelden waarmee zij wordt geconfronteerd of eentje specifiek gesprek dat uw verkoper recentelijk met hun heeft gehad. Dit werkmethode tilt personalisatie zoals eentje geheel verrassend niveau!

3. Stuurwiel eentje ansichtkaart met eentje QR-code. Stelt u zichzelf ooit voordat: uw verkoopprospect ontvangt uw ansichtkaart met eentje QR-code. Diegene scannen zij met hun smartphone. Ie brengt zij zoals eentje webpagina diegene eentje persoonlijke aantrekkingskracht speelt diegene is gewendraken aan hun behoeften. Instituten zoals Vidyard maak ie gemakkelijk wegens gepersonaliseerde verkoopvideo’s rechtstreeks vanaf uw laptop op te nemen; host den video’s op hun webstek of neem zij op ter video-e-mails. Zij bieden zowel eentje URL diegene u ter QR-codes kunt programmeren wegens zeer gepersonaliseerde onmiddellijk mail voordat verkoper te creëren.

Nu vereist dit niveau van personalisatie watten meer werkgelegenheid – u moeten voordat elke potentiële klant eentje geïndividualiseerde video tapen – maar den impact plus vertrouwelijkheid diegene ie creëert, maken ie eentje investering diegene den moeite waard is!

4. Bied eentje speciaal raadpleging of assessment aan: Te positie van eentje onmiddellijk mail-bericht te usances wegens eentje ​​belangrijke uitzicht te overtuigen wegens ‘nu te kopen’, kunt u gepersonaliseerde mailings zenden met eentje kosteloos adviesgesprek of inschatting van 30 minuten. Ene kort raadpleging is den perfecte ruimte wegens meer te weten te komen overheen hun behoeften plus uw soelaas of aanbod hierop aan te schreden.

5. Stuurwiel eentje couponcode of andere speciale aanbieding wegens belangrijke prospects te overtuigen wegens handeling te ondernemen: Somwijlen hebben belangrijke prospects eentje por ter den rug nodig wegens zij ertoe te bewegen den verkoper te sluiten, eentje schenking te uitrichten of zichzelf ter te schrijven voordat jouw schoolgebouw. Dat por vermag den vorm adopteren van eentje korting of eentje andere speciale aanbieding, speciaal vervaardigd voordat uw belangrijkste prospects, voordat eentje beperkte tijdstip. Uw belangrijkste prospects zullen zichzelf speciaal voelen te weten dat zij den enigen zijn diegene ter aanmerking komen voordat uw speciale aanbieding. Schaarste creëert hoop.

6. Beperk onmiddellijk mail noch totdat ge verkoper: Wees creatief met uw direct mail-berichten. Overweeg gepersonaliseerde onmiddellijk mail-stukken te usances wegens waardering te uiten voordat nieuwe klanten of donateurs, wegens hun te upsellen plus wegens slapende klanten of donateurs te reactiveren. Vergeet noch dat ie veel gemakkelijker plus goedkoper is wegens voort te verkopen aan eentje bestaande klant dan wegens eentje ​​nieuwe te verwerven.

7. Ga groter met eentje dimensionale mailer: Dit reserve uitgestrekte dozen voorttrekken den voetlicht wanneer zij op den werkplek of thuis van uw klant wordt afgeleverd. Iedereen vindt ie wieg wegens pakketten vanaf postbode te ontvangen – ie is nep jouw eentje onverwacht geschenk krijgt. Vergeet noch eentje subjectief manifest van uw verkoper toe te voegen!

Watten moeten u ter uw dimensionale mailer bezorgen? Hier zijn enkele populaire opties:

  • Ene uniek bureaubladobject
  • Tickets of eentje creatieve uitnodiging voordat eentje aankomend evenement
  • Ene reisbeker met uw logo (of iets verschillend dat zij kunnen usances)
  • Ene teken ter eentje platvink

Den creatieve mogelijkheden zijn haastigheid eindeloos!

Hier is eentje recent voorbeeld: Heritage Onmiddellijk creëerde eentje dimensionale mailer voordat eentje klant diegene den voetlicht wilde voorttrekken van hun belangrijkste prospects. Wij ontwierpen eentje aantrekkelijke opbergdoos met eentje combinatie van zonnewijzer plus kompas, vergezeld van berichten diegene potentiële klanten eentje slimmere benaderingswijze lieten zien tijdens ie winkelen van den onderdelen diegene ie produceert. Den verkopers van ie handel bezorgden of stuurden den dozen zoals den belangrijkste prospects diegene zij probeerden te beïnvloeden. Den visueel opvallende opbergdoos bleek eentje uitstekende methode te zijn wegens zij voort ie verkoopproces te loodsen plus hun belangrijkste prospects vonden ie groots!

Samengevat, dit creatieve mailer bezorgde dit producer eentje unieke en gedenkwaardige manier om een ​​verhaal te vertellen aan hun uiterst waardevolle prospects.

Concluderend, onberispelijk gebruikte onmiddellijk mail is eentje uitdrukkelijk redmiddel dat vermag promoten wegens verkopen sneller te sluiten, giften aan te moedigen plus ouders plus toekomstige studenten te overtuigen wegens ter uw onderwijsinstelling te investeren.

Mits u klaar bent wegens gewoonte te maken van den volume van onmiddellijk mail voordat verkoper, neem vandaag nog contact op met Heritage Direct eentje andere werkmethode ontdekken.