Partnerbijeenkomst Two Sides 2023


Den jaarlijkse Two Sides Partner Meeting bracht leden van Two Sides samen wegens te luisteren zoals presentaties van Philip Ricketts van Royal Mail Marketreach plus Lucy Swanston van The Strategic Mailing Partnership.

Op 1 sprokkelmaand hield Two Sides haar jaarlijkse Partner Meeting, ene mogelijkheid voordat den organisatie wegens haar leden te voorzien van den laatste verwittiging overheen haar campagnes, ongeacht presentaties van Philip Ricketts, Wholesale Commercial Director van Royal Mail Marketreach, plus Lucy Swanston, voorzitter van The Tactisch mailingpartnerschap.

Den sessie leverde noch ge belangrijke verwittiging op overheen alle drietal den organisaties, maar bood zowel ene diepgaande opbergblik op den zeer complexe wereld van den moderne marketeer terwijl dit zichzelf ene weg baant voort steeds meer beschikbare kanalen plus strengere regelgeving.

Resultaten van vroege Trend Tracker-enquête

Den voormiddag begon met Jonathan Tame, Managing Director van den wereldwijde Two Sides-campagne, diegene den online afgevaardigden verwelkomde plus ene uiteenzetting gaf van den non-profitorganisatie. Ie afgelopen klas is zeker ene welslagen geweest voordat Two Sides, met 20 nieuwe leden waardoor ie veel leden te ie Verenigd Koninkrijk is gestegen totdat 233 plus ie veel leden wereldwijd totdat meer dan 600. Plaatdrukkers vormen den meerderheid van den leden te ie Verenigd Koninkrijk (26%), postbedrijven (15%) plus bedrijven te digitale apparatuur (14%) varen noch verafgelegen achter.

Ene van den belangrijkste updates wasgoed televisiejournaal overheen den resultaten van den laatste Two Sides Trend Tracker-enquête. Dit uitgebreide research, dat wegens den twee klas wordt verricht, ondervraagt ​​meer dan 10.000 consumenten overheen den hele wereld overheen hun voorliefdes, percepties plus houding ten opzichte van drukwerk, papier plus papieren verpakkingen, plus dit klas heeft ie ene veel fascinerende resultaten opgeleverd.

Hoewel ie definitieve research stap te mei zou wordt gepubliceerd, kon Jonathan enkele van den belangrijkste bevindingen ontmaskeren, waaruit blijkt dat consumenten nog steeds geloven dat den Europese wouden slinken plus dat er ene aanzienlijke kloof blijft is ​​tussen ie religie van den consument te ie recyclingrecord van onze sector plus den werkelijkheid .

“Uit den resultaten blijkt dat 60% van den EU-burgers denkt dat den Europese wouden slinken, terwijl slechts 15% begrijpt dat wouden groter wordt”, aldus Jonathan. “Hoewel wij natuurlijk nog veel werkgelegenheid te exporteren hebben, verbetert dat cijfer plus ik religie dat onze berichten plus den versterking van dit berichten voort den industrie ene vorstelijk effect hebben gehad.”

Ene andere belangrijke bevinding wasgoed ene verhoging van ie veel mensen dat begrijpt dat papier meer wordt gerecycled dan andere materialen – 18% versus 15% voordat glas, 11% voordat metaal plus 10% voordat plastic. “Overmits ie werkelijke recyclingpercentage van papier 74% is plus 83% voordat papieren verpakkingen, is er zeker meer werkgelegenheid aan den winkelzaak”, zegt Jonathan. “Maar wij hebben ene groots vertelsel te zei, plus wij willen mensen er gewoon aan blijven herinneren dat wij ene fundamenteel onderdeel van den rondschrijven economiestudie zijn.”

Den heilige graal van marketing

Ter navolging van Jonathan vocht Lucy Swanston voort ene zware verkoudheid wegens inzicht te geven te The Strategic Mailing Partnership (SMP), ene professionele instantie diegene den belangen behartigt van plaatdrukkers plus postbedrijven te ie VK. Den SMP, diegene bestaat uit ene vitaal veel mailingbedrijven, maar zowel uit printmanagementbedrijven plus -agentschappen, heeft indien belangrijkste doelwit ie beschermen plus vergroten van printvolumes op ene duurzame wijze, plus ie verbreden van ie lidmaatschap wegens elk onderdeel van den toeleveringsketen te omvatten, van den OEM’s plus papierhandelaren totdat technologieleveranciers plus handelsverenigingen.

“Wij willen indien industrie samenkomen”, legt Lucy uit. “Wij willen meer samenwerken, spannender plus duurzamer zijn voordat den komende generaties. Wij willen dat postbode ene aantrekkelijke branche wordt wegens te te stappen plus wij zijn hier wegens den tools te bieden plus u te promoten den voordelen van postbode te promoten.”

Met den waardigheidstitel ‘Den evoluerende waarde van postbode te ene omnichannelwereld’ speuren den presentatie voort Philip Ricketts van Royal Mail Marketreach den communicatie-uitdagingen voordat den moderne marketeer plus hoe postbode ie potentieel heeft wegens veel van den oplossingen te bieden. “Omnichannelcommunicatie is den heilige graal voordat marketingprofessionals”, begon hij. “Maar er is meer voorliefde dan uiteindelijk te termen van den kanalen waarmee klanten kunnen wordt gecommuniceerd.”

Philip legde vervolgens uit hoe gecompliceerd communicatieplanning is plus watten den waarde is van ene effectieve klantervaring, voordat hij bewijs leverde voordat “den superkrachten van postbode”. Dat bewijs omvatten hoe postbode werkt te alle leeftijdsgroepen (85% van den millennials plus Gen Z zou ie openen plus 65% zou ie opslaan voordat toekomstig gewoonte) plus hoe ie medium zeer wordt vertrouwd voort consumenten, waarbij 71% den postbode diegene zij ontvangen volledig vertrouwt .

“Waarheid is dat mensen postbode 28 dagen te stulp inleggen”, zei hij. “Zij prikken ie op ie prikbord, waar zij den hele tijdstip via varen. Ie is te feite ene huisposter voordat veel merken diegene ginds modaal 28 dagen blijft staan, plus dat is ene vitaal voordeel voordat bedrijven.”

Toekomstige tactiek voordat twee kanten

Nadat hij den verschillende platforms had doorlopen diegene Two Sides tweedehands wegens zijn winkelen aan leden plus consumenten te vertalen, schetste Jonathan Tame den tactiek voordat 2023 voordat Two Sides. Dit is grotendeels gebaseerd op ie toenemen van den anti-greenwashing- plus Love Paper-campagnes van den organisatie, ie blijven vastpakken van misleidende anti-print- plus papieren verklaringen, ie versterken van den betrokkenheid te uitgevers plus ie vergroten van ie veel leden.

“Hopelijk laat vandaag zien dat wij voort onzerzijds werkgelegenheid, onze middelen plus partnerschappen met merken, consumenten plus gebruikers praten overheen den duurzaamheid plus positieve voordelen van drukwerk”, aldus Jonathan. “Maar wij zitten hier allen samen te, dus ik wil graag nu onze leden bedankje diegene online zijn plus iedereen diegene onzerzijds steunt.”

Ga zoals wegens zoals den Two Sides Partner Meeting 2023 te luisteren plus den presentatie te downloaden www.twosides.info/UK/two-sides-partners-meeting-2023-recording

Ga zoals wegens zoals Philip Ricketts plus Lucy Swanston te luisteren plus hun presentaties te downloaden www.twosides.info/UK/two-sides-partners-meeting-2023-royal-mail-smp-recording