[ad_1]
Marketeers ter staat stellen CO2-slimme keuzes te maken
Wegens marketingteams ter staat te stellen weloverwogen beslissingen te nemen plusteken postcampagnes CO2-slim te maken, heeft Marketreach zowel eentje interactieve online tool gelanceerd met behulp van gegevens uit den levenscyclusanalyse diegene gegevens levert overheen den koolstofvoetafdruk van elke ontwikkelingsfase ter den toeleveringsketen van 10 van den uiterst veelgebruikte commerciële postformaten. Met den tool kunnen gebruikers den gemiddelde CO2-uitstoot van formaten tijdens den levenscyclus van postbode vergelijken plusteken vergelijken met alledaagse producten wegens setting te bieden voordat ie vatten van den impact ervan.
Mits voorbeeld: den huidige totale CO2-impact voordat één standaard ansichtkaart is 43,61 gCO2e, watten minder is dan eentje e-mail met eentje uitgestrekte bijlage, diegene volgens Climate Care eentje CO2-voetafdruk van 50 gCO2e zullen kunnen hebben plusteken zowel minder dan den impact van eentje sinaasappel . Den totale impact van eentje A4- of C5 Large-catalogus is 445,29 gCO2e, watten slechts iets meer is dan den impact van één kop koffie van 15 g.** Den tool wordt aanvullen met eentje checklist met aandachtspunten erop ie plannen van eentje mailcampagne plusteken eentje online filmrolletje.
Philip Ricketts, kapitalistisch directeur erop Marketreach zei: “Voort samen te werken met LCA-experts plusteken den gehele toeleveringsketen van den postbode, heeft WSP onzerzijds geholpen den drijvende factoren te vatten plusteken te identificeren diegene onzerzijds ter staat zullen stellen voort te construeren op den substantiële vooruitgang van den sector op ie landstreek van duurzaamheid plusteken toekomstige wendingen mogelijk te maken. Maar koolstof is slechts eentje percentage van ie vertelsel. Ie vatten van den bredere milieureferenties van postbode is nipt zo important. Onze strijd laat zien hoe postbode percentage schenkkan uitmaken van eentje nieuwsbrief staathuishoudkunde.
“Onze focus is eenvoudig. Wij willen e-mailgebruikers ter staat stellen weloverwogen keuzes te maken plusteken beslissingen te nemen. Daarom hebben wij met den steunpilaar van den grafische industrie eentje reeks hulpmiddelen ontwikkeld wegens kip te promoten, waaronder eentje reisleider met best practices plusteken onze nieuwe LCA-tool. Er moeten nog zoveel meer wordt gedaan ter den toeleveringsketen wegens den milieu-impact van postbode te verminderen, maar onze trektocht is terdege op weg. Samen met onze klanten plusteken den printindustrie zijn wij vastbesloten wegens eentje positieve impact te blijven maken op dit belangrijke landstreek.”
Richard Armstrong, partner erop MSQ/Sustain, zei: “Op creatieve wijze hebben wij geprobeerd eentje strijd te uitbouwen diegene noch exclusief doordringend zullen zijn, maar zowel enkele van den mythen plusteken misvattingen overheen den duurzaamheid van postbode zullen uitdagen, plusteken den poot zullen leggen voordat consistente mededelingen voordat den komende jaren.
Voort ie ‘lensopening’ te vergroten wegens den hele levenscyclus van postbode te zien, van duurzaam bosbeheer totdat den uiteindelijke recyclage, tweedehands den strijd den feiten wegens eentje herwaardering op snelheid te brengen van watten postbode schenkkan zijn indien den juiste duurzame beslissingen op den juiste methode wordt genomen. tijdstip. Wij willen echter dat ie meer is dan exclusief leerrijk – wij willen dat dit strijd nuttig is. Wij willen dat degenen diegene commerciële postbode tradities of overwegen commerciële postbode te tradities, den verwittiging hebben diegene zij nodig hebben wegens goede beslissingen te nemen, zodat zij kunnen blijven investeren ter eentje zeer effectief plusteken creatief medium, maar wetende dat zij zowel den CO2-impact van diegene keuzes plusteken meehelpen aan eentje meer nieuwsbrief staathuishoudkunde.”
[ad_2]