[ad_1]

Ie Britse bezorgbedrijf Hermes heeft ene nieuwe naam gekregen, Evri, plusteken ene logo met meerdere lettertypen met duizenden variaties ter ene vegen hernoemen geprepareerd doorheen creatief bureaumeubel Superunion ter samenwerkingsverband met lettergieterij Monotype.

superunie creëerde den naam, merkstrategie, visuele identiteit plusteken logo voordat Evri, dat ene rebranding wilde wegens aan te geven dat zijn nering aan ie transformeren wasgoed plusteken wegens ene ​​nieuwe “klantgerichte bedrijfsstrategie, aangedreven doorheen technologie” te voorstellen.

“Zij erkenden den urgentie van ene baanbrekend merknaam wegens dit wijziging te signaleren, plusteken zetwerk verhelderend hun missie uiteen wegens verantwoorde leveringservaringen te creëren voordat iedereen, overal”, vertelde Holly Maguire, CEO van Superunion UK, aan Dezeen.

Bezorger in Evri vest bezorgt een pakket bij een persoon aan de voordeur
Den rebranding van Hermes omvatte ene naamswijziging zoals “Evri”

Den kenmerkende blauwe merkkleur van Hermes blijft is, maar den nieuwe naam, Evri, is bedoeld wegens variëteit plusteken individualiteit te vertegenwoordigen.

Diegene teken wordt typografisch versterkt, met ene logo met ene variabel lettertype waarbij elk teken stilistisch verschillend is.

Superunion plusteken Monotype creëerden ene logo-lettertype met veel verschillende karakteropties voordat elk van den viertal letters van Evri, evenals ene generatieve tool wegens willekeurige combinaties te produceren.

Voorbeelden van blauwe Evri-visitekaartjes met groeten op de voorkant gedrukt in een variabel koplettertype
Den rebrand omvatten ene variabel lettertypelogo plusteken koplettertype

Ter totaal zijn er ter totaal 194.481 mogelijke logovariaties – voldoende wegens theoretisch elk voertuig ter den 5.000 man sterke Evri-vloot ene inherent logo te geven.

“Ie nieuwe Evri-merk is voordat ‘Evri one’, ‘Evri where’ – dus ie idee van ene baanbrekende, op typografie gebaseerde identiteit waarbij ie ‘Evri’-personage verschillend is, wasgoed ene opwindend oplossing op den rebranding,” Senior creative director Mark van Superunion Wood vertelde aan Dezeen.

Met den generatieve tool schenkkan den gebruiker ene willekeurige combinatie van viertal letters maken plusteken dit ontwerp vervolgens accepteren plusteken uitvoeren indien ene logo-illustraties, of ie bijstellen.

Blauwe Evri bestelwagen geparkeerd op straat
Theoretisch zijn er voldoende variaties mogelijk wegens elke Evri truck zijn inherent unieke logo te geven

“Mits zij ene letterteken willen veranderen, bijvoorbeeld omdat dit te sprekend is of te veel lijkt op den letterteken ernaast, kunnen zij den tool usances wegens ene ​​andere alternatieve te uitzoeken”, aldus Wood.

Superunion plusteken Monotype produceerden zowel ene Evri-hoofdlettertype voordat bedrijfsmateriaal, dat op ene vergelijkbare methode werkt, maar glyphs tweedehands wegens alternatieve versies van elk teken ter ie alfabet te bieden.

Elk personage heeft 20 OpenType-alternatieve glyphs, terwijl elk nummer viertal varianten heeft plusteken interpunctie beperkt is totdat ene enkele set.

Superunion zei dat ene OpenType-stijl-alt-lettertype van dit schelp “den limieten verlegt van watten technologisch verwezenlijkbaar is plusteken zeer zelden wordt waargenomen”. Ie Britse kantoorgebouw werkte samen met ie creatieve technologieteam ter Hong Kong plusteken Singapore wegens ie project te realiseren.

Man betreedt winkelpui bedekt met blauwe bewegwijzering Evri-ophaalpunt
Variaties op ie logo plusteken lettertype wordt geproduceerd met behulp van ene generatieve tool

Evri is, televisiekanaal indien Hermes, den afgelopen vijf schooljaar ter omvang verdrievoudigd, ten dele indien gevolg van den pandemische hausse ter pakketbezorging.

Ie nering werd bekritiseerd vanwege het “schamele” ziekteverlof dat het in 2020 bood aan isolerende werknemersmaar is blijven groeien plusteken bezorgt nu meer dan 700 miljoen pakketten vanaf schooljaar, zowel voordat veel van den grootste retailers ter ie VK.

Laptop met de Evri-webpagina met meerdere logo-variaties in gebruik
Den variabele lettertypen zijn bedoeld wegens diversiteit plusteken individualiteit aan te duiden

Superunion is ene dochteronderneming van ie reclamebedrijf WPP plusteken heeft zijn hoofdzetel ter Londen. Het bureau werkte eerder al aan de branding voor Notplaene nering dat eetbare, biologisch afbreekbare verpakkingen maakt.

Monotype’s eerdere werkgelegenheid omvatten herontwerpen van den het populaire lettertype Helvetica plusteken den Johnston-lettertype van London Underground.

[ad_2]

Source_link

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *