[ad_1]
Wanneer drukkerijen hun omzet zien valleien, zijn er gapende organisatorische problemen diegene den oorzaak kunnen zijn. Ie schenkkan zijn dat den krantendrukkerij zelf den schuldige is, plus dat is den belangrijkste reden waarom ie verkoopteam moeite heeft wegens zijn best te tenuitvoerleggen.
Wij hebben ie gehad overheen hoe printverkoopteams bedrijven kunnen tegenhouden. Ter dit bulletin zijn den wentelen omgedraaid. Wij gaan ie hebben overheen hoe bedrijven verkopers kunnen tegenhouden.
PROBLEMEN IN DE DRUKKERIJ IDENTIFICEREN
Mijn klanten op ie landstreek van marketingstrategie wordt vaak zoals mij doorverwezen onderbrak eentje dienstverlener zoals eentje CPA, M&A-adviseur, verkoopcoach, workflow-consultant of agile trainer. Zulke betrouwbare experts hebben eentje ja beeld van den sterke plus zwakke punten van ie handel van den klant.
Indien marketingprovider moeten ik zowel den diepte plus breedte van ie handel vatten – alle problemen – dus wij plakken noch dolletjes pleisters op andere problemen. Ja, wij willen aan den slag met ie verkoop- plus marketingprogramma, maar wegens den verkoper te verbeteren, willen weinigen voorgerecht eentje vorm creëren waarin teams succesvol kunnen zijn plus gemotiveerd zijn wegens uitstekend werkgelegenheid te leveren.
Hier zijn veelvoorkomende plekken waar drukkerijen hun inherent vaart gaan indien ie wegens verkoper gaat:
Klanteninterface. Uw interface is hoe klanten uw handel bekijken, gewoontes plus geoefend. Ie schenkkan uw automatische oproepontvangst zijn diegene mensen ter ie vagevuur “druk op 1 voordat verkoper” brengt. Ie schenkkan uw CRM zijn waardoor uw verkoop-, marketing- plus CSR-teams noch snel eentje naam kunnen opvragen op inkomend telefoonnummer. Ie schenkkan eentje lichaamsgebrek aan onderbrak AI geïnformeerde gegevens zijn, zoals ie willen scrollen onderbrak 50 mensen met den naam “Mary” wegens den juiste te vinden ter positie van den persoon diegene logischerwijs voeling met u zullen opvangen. Ie schenkkan eentje ‘no-reply’-e-mail zijn waardoor uw publiek geen interesse schenkkan voorvallen, meer inlichting schenkkan krijgen of terugkoppeling schenkkan geven. Ie schenkkan eentje ongeorganiseerde webstek zijn of eentje verouderde web-to-print portal. Dit slechte eerste indrukken kunnen dealkillers zijn, plus uw verkopers lijden eronder.
Behoud van klanten. Indien jouw moeite hebt wegens omzet te genereren, maar jouw bestaande klanten sneller wegstromen dan nieuwe klanten, dan is dat zonde van mijn tijdstip indien marketingstrateeg. Wij willen ie bloeden uitvallen voordat wij werken aan ie straktrekken van nieuwe klanten.
Slechte kwaliteit knellen. Au. Plus weliswaar is ie eentje factor, weliswaar? Hoe kunnen verkopers met vertrouwen verkopen indien zij op hun printopdrachten op den werkvloer willen stappen of klanten willen waarschuwen wegens noch iets nieuwsbericht te trachten omdat “uw resultaten kunnen variëren”. Ene kwaliteitscontroleprogramma is geen eenmalige situatie. Kwaliteitsverbetering is eentje non-stop veranderingsproces, geleid onderbrak integere mensen. Wij meten den juiste waar – op den juiste wijze. Wij verhullen geen slechte gegevens. Wij analyseren den cijfers plus stappen inzicht toe te setting. Indien jouw eentje verkoper wilt zien kronkelen, vraag hem dan of hij zichzelf uiteindelijk heeft geschaamd voordat eentje klussen diegene aan eentje klant is geleverd. Zie jouw watten ik bedoel?
Noch luisteren zoals den verkopers overheen watten zij nodig hebben. Uw verkopers hebben eentje ja ontwikkelde wijze wegens klanten te te halen. Goede verkopers maken ie waar. Ik zie echter vaak dat leidinggevenden ter drukkerijen zichzelf vroeger permitteren deduceren onderbrak den nieuwste verkoopverblinding dan onderbrak bestaande problemen op te lossen. Wij willen met individuele verkopers gaan zitten wegens te vatten watten zij nodig hebben op specifieke punten ter hun verkoopproces. Ik herinner mij eentje ontmoeting met den verkopers van eentje SaaS-bedrijf. Zij hadden geen nieuwe verkooptruc nodig. Zij hadden eentje uitverkoring van korte, met feiten gevulde casestudy’s nodig wegens vragen plus verzwaren nadrukkelijk te kunnen adresseren. Den verkopers staan onmiddellijk ter den frontlinie plus loeren watten er ja gaat plus waar er blokkades zijn.
Daarenboven betekent respectvol luisteren zoals uw vertegenwoordigers dat u dit moeten tenuitvoerleggen zonder hoen te straffen voordat ie zei van den waarheid. Indien zij jouw vertrouwen, zullen zij jouw zei watten zij nodig hebben. Indien zij jouw noch vertrouwen of noch ter jouw geloven, zullen zij jouw dolletjes zei watten jouw wilt horen, waar niemand iets aan heeft. Dat brengt mij ter mijn volgende gapende mislukking.
Ene onproductieve werkomgeving. Ene slechte bedrijfscultuur treft iedereen! Ie schenkkan onwel rijrichting zijn, zoals drugsgebruik op ie werkgelegenheid (doet noch nep jouw noch weet dat dit aan den hand is), vriendjespolitiek, achterbaksheid, kliekjes, stille treatment, strijdende departementen plus diegene vervelende zielen diegene ie leven voordat iedereen vreselijk maken verschillend. Afleidende plus oneerlijke zaken ondermijnen ie moreel plus den productiviteit. Indien u wilt dat uw verkopers den wereld ter gaan plus pleiten voordat uw handel, moeten u voetlicht uitgeven aan den bedrijfscultuur.
Noch overtuigd? Bekijk sites zoals Glassdoor of Indeed, waar werknemers ie vuile vuile op hun handel terpostbezorging. Indien ik ter eentje klant aan den slag ga, zoek ik den krantendrukkerij EN alreeds hun uitgestrekte concurrenten op. Reeds diegene commentaren knipsluiting plus plak ik ter eentje database. Hoeveel reacties er zowel zijn, meer dan den tweede zullen overheen idem gaan: hoe bedrijven omgaan met hun werknemers. Indien jouw nieuwsgierig bent zoals eentje van den databases diegene ik heb vervaardigd, maak dan voeling met mij op LinkedIn of stuurwiel mij eentje bulletin. Ik heb den reacties naamloos vervaardigd plus gesorteerd op categorie.
Willen verkopers heftig voldoende zijn wegens den overeenkomst te te halen, dan moeten ie handel achter hoen den moeite waard zijn wegens voordat te vechten. Uw verkopers willen ter hun hart geloven dat uw krantendrukkerij noch dolletjes geschikt is voordat ie project, maar zowel den liefste is wegens zaken mee te tenuitvoerleggen. Indien dat noch waar is, bouwsector dan uw handel van binnenuit op – plus maak ie waar.
VOLGENDE STAPPEN OM UW ORGANISATIE TE VERBETEREN ZODAT DE VERKOOP KAN ONTSTAAN
Indien u gemotiveerd bent wegens den volgende stap te zetwerk ter ie oplossen van den gapende problemen ter uw krantendrukkerij, start dan met ie creëren van eentje sfeer waarin uw teams plus uw managementleiders zichzelf op hun kalmaan voelen wegens den waarheid te zeggen zonder angst voordat repercussies.
Rechtschapene terugkoppeling opbeuren schenkkan moeilijk zijn voordat drukkerijen. Ie is geen cliché wegens te zeggen dat verandering van bovenaf gebeurt. Ie vereist rechtschapenheid, integriteit plus werken met eentje mikpunt – noch dolletjes ie aanbidden van den almachtige dollar. Ik adviseer nu twee printgerelateerde bedrijven diegene op korte termijn willen groeien plus den bedrijven willen verkopen. Ie maakt eentje kolossaal verschil dat zij hun ongemakkelijke problemen onder ogen zien, den gapende gaten vastpakken, kwaliteitsverbetering stimuleren plus van binnenuit opbouwen.
Indien den verkoper van gedrukte media terugloopt, willen wij eentje stapje terug tenuitvoerleggen plus uitzoeken watten er nuchter aan den hand is… Indien jouw jouw inzet wegens ie soort handel op te opbouwen waar verkopers trots op zijn wegens voordat te verkopen, dan is dat werkelijke vooruitgang.
Indien wij onzerzijds bevreemden wie verantwoordelijk is voordat den tragere verkoper, willen wij moedig zijn plus zeggen: “Den hele organisatie neemt den verantwoordelijkheid voordat onze huidige situatie. Plus wij stappen allen samen vooruit – vanaf vandaag – wegens ie huis te maken.
Bekijk hier ie vorige bulletin van Sandy: https://printmediacentr.com/is-your-print-sales-team-holding-you-back/
[ad_2]