[ad_1]

Plaatje gekocht gedurende … www.depositphotos.com

Ene goede werkrelatie met ene wegloper is mits ene huwelijk. Ie kost werkgelegenheid. Zowel gaat ie noch immermeer zoals jou wilt. Somwijlen gaat ene werk zoals ie zuiden. Dit betekent noch dat ie tijdstip is wegens op te staan ​​plus te vertrekken. Ie betekent eenzaam dat u ene vraag moeten vinden diegene voordat u plus den klant werkt printer. Ik denken dat den meeste mensen dit noch noodzakelijkerwijs zullen erkennen, vermits ie den menselijke persoonlijkheid is wegens laaiend te zijn plus den schuld te krijgen mits er iets misgaat.

Voorbeelden

Vroeger wasgoed ik ene stuk strenger, ter den jaren ’90 waarna ik kunst director plus productiemanager wasgoed gedurende ene non-profitorganisatie voordat onderwijs van den overheid. Ik herinner mij dat ik ene levering briefpapier terugstuurde waarin den twee tinten van ie logo noch klopten. Ik zei tegen den eerste wegloper dat ik geen rekening wilde zien plus stuurde den opdracht zoals ene andere wegloper. Misschien wasgoed dit welnu den juiste methode. Dit briefpapier wasgoed tenslotte voordat den CEO van ie onderneming.

Ene andere keer stuurde ik ene opdracht terug waarin ene kiek wasgoed geflopt (achteruit afgedrukt). Dit kwam noch zoals voren ter den blueline proof (wij hebben onze inherent kiek’s nog noch gescand). Den singeltje wasgoed “wasgoed lezen”, maar gedurende den uiteindelijke afdruktaak wasgoed ie “verkeerd lezen”. Op den kiek wasgoed ie logo van ie onderneming vooraanstaand (plus achterstevoren) afgebeeld. Ik vroegtijdig wegens dit werk, ene rondschrijven, wegens te wordt herdrukt. Nu ik erover nadenk, misschien wasgoed dit den juiste methode.

Helaas begonnen wij ene reputatie te krijgen gedurende den printers diegene wij gebruikten (ik plus den drietal ontwerpers diegene voordat mij werkten). Sommige plaatdrukkers aarzelden wegens met onzerzijds samen te werken.

Ik wasgoed iets meer dan den tweede van mijn huidige ouderdom. Sindsdien ben ik watten milder word. Nu geef ik den voorliefde aan ene wederzijds aanvaardbare vraag.

Hoe slecht is slecht?

Ruwweg 15 schooljaar geleden bemiddelde ik gedurende ie verklikken van reserveren voordat (zoals ik mij herinner) den Ambassade van Chili ter Washington, DC. Ie probleem wasgoed dat alle pagina’s ter alle gedrukte reserveren golvend waren (ter positie van volledig volks). Mijn cliënt op den ambassade had mijn suggestie opgevolgd plus had willekeurige monsters ter alle dozen met reserveren gecontroleerd. Er wasgoed dus ene redelijke verwachting dat ie probleem alomvertegenwoordigd wasgoed.

Dit keer belde ik, ter positie van alles terug te zenden, den wegloper plus vroegtijdig wegens suggesties. Hij zei dat ik den dozen met reserveren moest omdraaien (wegens den methode waarop den reserveren ter den dozen liggen te veranderen wegens hun gewichtsverdeling aan te stappen) plus dan te wachten. In ene week waren zij volks. Den pagina’s waren noch meer gegolfd of gegolfd. Mijn klant wasgoed hevig blijmoedig plus meer dan ene ietsje onder den indruk (televisiekanaal mits ik om ie vermogen van den boekdrukker wegens ie probleem op te lossen).

(Mijn gok op dat ogenblik wasgoed dat den omslagen waren gedrukt via vellenoffsetlithografie plus den tekstblokken van den reserveren waren gedrukt via heatset rotatieoffsetlithografie. Den reserveren waren waarschijnlijk gebonden plus bijgesneden zonder dat den tekstblokken omgevingsvocht absorbeerden na ie rondreizen om den verwarmingseenheden van den webpers plus vervolgens plotsklaps koel om den koelrollen.)

Den reden voordat ie probleem wasgoed werkelijk minder relevant dan ie waarheid dat den boek drukker loste ie probleem van mijn klant op. Daarbij waren den gedrukte reserveren (hoewel noch groots mits zij golvende pagina’s hadden) nog steeds voordelig voordat eerste distributiekantoor (van ene twee exemplaren), plus zodra den golving wasgoed afgenomen, wasgoed alles wasgoed wegens te gaan.

Maar watten mits den golving nooit wasgoed verdwenen?

Hoe slecht is slecht? Dit wasgoed op te lossen. Ene ander project wasgoed dat noch. Den omslagen van ie gedrukte pil dat ik voordat ene andere klant bemiddelde, waren “geverfd” (zware dekking van ene effen kleur) met doorlopende zwarte inkt waaruit den omslagfoto eruit wasgoed geslagen. Ie wasgoed nogal dramatisch.

Helaas worden ie lamineren van den omslag ge voordat den inkt helemaal schraal wasgoed. Den enigszins natte omslaginkt vergastte (gaf ene gas overheen), waardoor opbellen ontstonden diegene ie platgelegde laminaat van ie persmateriaal tilden. Nogmaals, ie wasgoed op verschillende wegen slecht, maar voordat ie grootste percentage had ie zeggenschap op alle exemplaren.

Dus liet ik den boekdrukker den omslagen wegdoen plus zij weer drukken, dit keer langer wachten totdat den inkt schraal wasgoed, plus vervolgens ie gedrukte pil weer inbinden plus weer bijsnijden. Helaas wasgoed den trimmaat waarna iets kleiner dan origineel den bedoeling wasgoed. Op zichzelf had dit vreselijke ontwerpproblemen kunnen veroorzaken. Ontwerpelementen kunnen te sluit gedurende den stoffering zijn geweest plus zijn afgehakt (of, op ene intuïtief niveau, zij kunnen hebben gevoeld nep zij te sluit gedurende den stoffering waren). Ik had ie pil werkelijk zelf ontworpen plus voldoende marges lijdelijk, dus alles zat wasgoed.

Den wegloper wasgoed noch blijmoedig, maar hij wilde mijn toekomstige onderneming (daarom is ie wasgoed wegens wederzijds voordelige commerciële drukwerkrelaties met uw leveranciers te koestering). Hij moest zowel elk pil ene voordat ene met den hand bijsnijden (noch nuchter met den hand, vermits hij welnu mechanische snijapparatuur gebruikte, maar ie wasgoed ene langzaam plus moeizaam veranderingsproces).

Ter dit geval waren den kosten van den wegloper aan gederfde inkomsten lager dan den kosten wegens ie hele pil weer te verklikken. Mijn klant zullen niets minder hebben goedgekeurd (plus zeker noch eenzaam ene korting). Waarom? Omdat zij ie gedrukte pil verkocht plus ie wasgoed lelijk (dwz onbruikbaar plus onverkoopbaar) totdat ie probleem wasgoed verholpen.

Ene andere klant herdrukt regelmatig haar (vrijwel) 2 “x 3” kleurstalenboeken, diegene mensen gewoontes wegens tinten voordat make-up plus kleren te selecteren diegene gedurende hun teint stappen. Ik vergat den wegloper wasgoed uit te leggen hoe den opdracht gelamineerd moest wordt. Ter spoed maakte ik ene vergissing. Dus betaalde ik uit inherent zak wegens den opdracht te toestaan herdrukken.

Ter dit geval wasgoed ie noch ie probleem van den printer. Ie wasgoed van mij, mits makelaar van mijn cliënt. Noch-gelamineerde kaartspel zullen noch verkoopbaar zijn geweest (zullen noch volstaan aan den behoeften van mijn klant). Ie probleem wasgoed alomvertegenwoordigd (ie trof alle reserveren met kleurstalen). Er zat niets verschillend op dan weer overheen te verklikken.

Watten willen wij uitvoeren

Boom. Den werk komt. Kijk er meteen zoals. Met ene kritische opbergblik. Stel dit noch uit. U heeft den levering van den opdracht stap goedgekeurd nadat u dit heeft gecontroleerd plus op den wegloper hebt gereageerd. Zo heb ik immermeer zoals dit veranderingsproces gekeken.

Mits er problemen zijn, waarschuw dan onmiddellijk den wegloper plus start met ie narekenen van willekeurige monsters ter ene tal dozen wegens ene ​​wasgoed beeld te krijgen van den omvang van ie probleem. Jouw hoeft noch elk voorwerp te narekenen. Jouw gaat patronen zien. Misschien zit ie probleem bijvoorbeeld eenzaam ter monsters diegene uit één strafgevangenis zijn genomen. Misschien verschoof den kleur ter ene handvol persvellen plus zag den persman den vergissing noch.

Documenteer vervolgens alles met kiek’s plus ene schriftelijke defini van ie probleem plus den omvang ervan.

Zo had den klant met den kleurstalenboeken recentelijk kleurverschuivingen ter haar voltooide reserveren. Zij deed watten ik televisiekanaal had voorgesteld plus vertelde mij dat ie probleem verstaanbaar wasgoed ter 10 van den 200 reserveren. Vijf procent. Zij waren voordelig. Ene klant klaagde.

Wij kozen voordat kosteloos verzending voordat den volgende herdruk plus ene overeenkomst wegens ene ​​andere digitale pers te gewoontes plus ene robuuster controleproces voordat proefdrukvellen. Mijn cliënt wasgoed tevreden (dit is vooral ie mikpunt). Hoe zijn wij aan ie bedrag gekomen? Tien reserveren voordat vrijwel $ 15 vanaf stuk (totale kosten meegevoeld om 200 reserveren). Rechtschapene koophandel: den verzendkosten zijn kosteloos.

Ik had ene keer ene ander probleem met ene printer ter Canada. Hij produceerde regelmatig ene weekblad voordat ene van mijn klanten. Mits ik mij wasgoed herinner, moest hij ene pershandtekening van den tijdschrift wegens den ene of andere reden. Wij kwamen overeen wegens “ie verschil te porties”, wegens den kosten van den reserve oplage te porties. Zonder dat ik mij den details herinner (ie wasgoed 23 schooljaar geleden), herinner ik mij dat ter dit geval den herdruk noodzakelijk wasgoed plus noch verstaanbaar den schuld van den wegloper, dus den vraag wasgoed redelijk. Beide partijen (den wegloper plus mijn klant) waren noch blijmoedig maar voelden zichzelf zowel noch aangesproken. Mijn klant toevloed ie weekblad ter den zaak van dit verkoper voordat veel toekomstige nummers.

(Ter uw inherent werkgelegenheid vermag ene andere optiek zijn wegens den toeleveringsbedrijf te vragen den opdracht weer overheen te verklikken tegen zijn werkelijke kosten ter positie van tegen uw normale kosten, met den opslag van den wegloper.)

Overheen ie generaal is dit ene vonnis. Doen research zoals ie probleem, den oorzaak plus den omvang ervan. Bepaal vervolgens watten jou intact zou maken. Kun jou den werk met korting accepteren? Of heb jou ene herdruk nodig?

Overheen ie generaal is ie mikpunt wegens ene ​​bevredigend gedrukt product te krijgen plus zowel wegens den langdurige, voordat beide partijen voordelige werkrelatie met den commercieel drukwerk toeleveringsbedrijf. Dit hangt voordat ene vitaal percentage overheen van den communicatielijnen plus ie wederzijdse vertrouwen dat u hebt opgebouwd tijdens ene tal aangepaste afdrukopdrachten.

Ene bevriende printer noemt ie printen van ene opdracht voordat ene klant diegene nog nooit met ie onderneming heeft geprint, diegene den printer waarschijnlijk uitsluitend op fundament van den prijs heeft gekozen plus diegene waarschijnlijk noch nog ene keer met den printer zou werken, ene ‘ter rijden’. Dit is watten jou noch wilt zijn plus dat is inzichtelijk. Ie levert zowel u mits den printer voordelen op – ter den tijdstip dat u samenwerkt aan meerdere afdruktaken – mits zowel u mits den printer “zegevieren” ter positie van dat ene van u verliest.

Daarom zeg ik dat ie mits ene huwelijk is.

[ad_2]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *