Zeep-in-een-blik-merk Kankan krijgt ene “verhoogd” herontwerp


Kankan, ene merknaam dat hand- plusteken bodywash verkoopt te blikjes met koolzuurhoudende gedistilleerd, heeft zijn verbetering verbeterd verpakking met ene nieuwe visuele identiteit plusteken ene herbruikbare clip-on pomp.

Studio’s te Londen Morrama Plus Twee keer Elliott werkten samen aan ie herontwerp, dat ie gewoonte van ie conservenblik viert, maar zowel ie uitwendig plusteken den functionaliteit van den producten van Kankan verbetert.

Kankan pomp van Morrama
Den lichaamsreinigers plusteken handzeep van Kankan zijn verpakt te metalen lonken

Morrama wasgoed verantwoordelijk voordat ie ontwerp van den gerecyclede plastic pomp diegene onmiddellijk op ie conservenblik klikt plusteken keer op keer vermag wordt hergebruikt.

Terwijl bandstudio Twee keer Elliott ontwikkelde ene merkidentiteit diegene waterput uit zowel den blokachtige esthetiek van ie conservenblik mits den natuurlijke ingrediënten diegene te den producten van Kankan zitten.

“Ie is ene hoger, premium aanbod dat overeenkomt met den kwaliteit van den producten binnenin,” zei Kankan mede-oprichter Eliza Flanagan.

“Onze missie is wegens te toestaan zien dat moderne duurzaamheid noch terug hoeft te gaan zoals den tijdstip van weleer”, vertelde zij aan Dezeen. “Wij denken dat ie ene bredere aantrekkingskracht vermag hebben.”

Kankan pomp van Morrama
Ie herontwerp omvatten ene nieuwe visuele identiteit plusteken ene herbruikbare pompbevestiging

Flanagan plusteken mede-oprichter Mary McLeod lanceerden Kankan voordat ie vooraf te 2019, met mits mikpunt ene gemakkelijkere plusteken duurzamere benaderingswijze te creëren voordat ie opvullen van producten.

Ingevolge ie gewoonte van aluminium lonken wasgoed den verpakking zeer onderscheidend plusteken veel huis recyclebaar dan den plastic zakjes diegene doorheen andere merken wordt tweedehands. Maar ie wasgoed noch zo aantrekkelijk mits andere bodywashes op den markt plusteken zowel noch zo gebruiksvriendelijk.

Kankan blikjes
Den lonken zijn geproduceerd van conservenblik zodat zij noch roesten

Den studio moest den functionaliteit verbeteren plusteken den tactiek van den studio wasgoed wegens ie navulproces te heroverwegen, zodat klanten den vloeibare zeep noch te ene aparte container paardenhoeven te decanteren.

Te positie daarvan klikt ene herbruikbare pomp eenvoudig op den bovenzijde van ie conservenblik plusteken wordt dit stevig vastgezet met ene duimschroef.

“Wij hebben van dit plaats gewoonte geproduceerd wegens ie gebruikte materiaal re te wegdoen plusteken ie opbergblik zelf mits onderdeel van ie product te beschouwen”, zegt Jo Barnard, creatief directeur van Morrama plusteken ene van den medeoprichters van den klimaatactiegroep Ontwerp verklaart.

Den pomp is voornamelijk geproduceerd van post-consumer gerecycled materiaal polypropyleen. Er is ene kleine hoeveelheid verfrissend plastic erop betrokken, maar Barnard hoopt ene wijze te vinden wegens dit te ontwerpen.

“Wij kozen ervoor wegens gerecycled polypropyleen te usances wegens den circulariteit ervan”, zei zij. “Ie is noch enig geproduceerd van afvalplastic, maar ie vermag aan ie einde van den levensduur wordt gerecycled.”

“Natuurlijk zijn er veel prachtige biobased materialen”, voegde zij eraan toe. “Maar den meeste van hun zullen nooit partner zijn tegen den vochtige omgevingen van ene badkamer plusteken wij willen dat den Kankan-pomp keer op keer wordt tweedehands.”

Den volgende stap wasgoed ie uitbrengen van enkele subtiele aanpassingen aan ie conservenblik.

Den nieuwe versie is geproduceerd van conservenblik te positie van aluminium, zodat hij noch roest plusteken heeft ene deksel dat volledig vermag wordt losgemaakt wegens ie gemakkelijker te maken wegens den pomp te vastmaken.

Kankan zeep in een blikje in Bloom met branding door Two Times Elliott
Two Times Elliott ontwierp ene logo dat signalen uit ie conservenblik haalt

Voordat den nieuwe grafische identiteit ontwikkelde Two Times Elliott ene logo-lettertype dat zijn indicaties ontleent aan den vorm van ie opbergblik.

“Elke letterteken is gebaseerd op ie idee wegens stapelbaar plusteken uniform te zijn, nipt mits ie opbergblik zelf”, zegt uitvinder Edmund Lock.

Andere aspecten van den visuele identiteit verwijzen zoals ie assortiment ruiken van Kankan, diegene enig zijn geproduceerd met etherische oliën.

Kankan-zeep in een blikje in New Leaf met branding van Two Times Elliott
Den producten zijn verkrijgbaar te viertal verschillende ruiken plusteken tinten

Aan elk van den viertal ruiken zijn verschillende tinten toegewezen: Grounded, Harvest, New Leaf plusteken Bloom.

Dit tinten, waaronder tinten violet, olijfgroen, saliegroen plusteken geel, zijn bedoeld wegens fris aan te voelen, maar vormen zowel ene aanvulling op den koude, industriële uitstraling van ie blootgestelde metaal.

“Ik denken dat ie ene ietsje ene trope is te den branche wegens spullen te verrichten diegene intact natuurlijk, intact zacht aanvoelen”, zei Lock. “Maar wij wilden dat ie meer vooruitstrevend zullen zijn, leunend op dit versmelting van natuur met wetenschap plusteken technologie.”

Den producten wordt verzonden te kartonnen verpakkingen, waardoor hun ecologische voetafdruk voorts wordt verkleind.

Kankan kartonnen verpakking
Den producten komen verpakt te karton aan

“Onze ambitie is wegens mailing oplossingen eenvoudig plusteken gemakkelijk te maken voordat den consument”, voegt Flanagan toe. “Wij hopen dat doorheen navullingen gemakkelijker te maken, ie den aantrekkingskracht vergroot plusteken onzerzijds verbruik van plastic voordat eenmalig gewoonte te stulp vermindert.”

Morrama plusteken Two Times Elliott zijn beiden vertrouwd met ie ontwerpen van duurzame producten.

Morrama’s eerdere werkgelegenheid omvatten ene recyclebare Covid-19 testkit plusteken ene scheermes dat zich richt op het probleem van plastic afvalterwijl ie portfolio van Two Times Elliott den branding voordat omvatten navulbare deodorant Fussy.



Source_link